Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Linda - 5 mars 2012 19:22

Ja vi fick visst ett litet ryck här hemma. Så blev både dammsuget och lite tvätt.. Och disken tagen.

Kanske ska köra med de varje gång att man tänker skita i de ;) Så gör man de..

Men är fortfarande sjukt trött.. Men kan ju hoppas jag är pigg imorn. Men vem blir inte de av Ullared ;)


Jaja nu får de bli färdig skrivit idag..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 5 mars 2012 13:01

Ja då va man här igen och skriver..

Va så sjukt trött igår så orkade inte skriva så mycke om dopet och så..

Men några bilder kom upp som jag hade iaf..

Vi va så trötta igår men ändå la vi oss inte tidigare än vanligt. Jonas följer ju The Walking Dead så vi kika på de..

Så de slutar ju halv 12 så vi kom i säng strax efter de.. Va så trött så minns knappt att jag somna..

Är lika trött idag får jag säga.. Fast killarna sov hela natten.. Och även Flisan =)

La henne vid 18 tiden igår. Brukar ju lägga henne 18,30-19,30 men igår va hon så trött så när hon fått välling och jamas vid kvart i 6 så gick hon till trappan och drog i grinden. Tror hon va trött för sen vakna honinte förens kl 10 idag =)


Så här har de nyss kollats på Hem til Gården och ätit lite överbliven tårta.. Fick 1 hel och en ½ över. Så nu ska vi äta tårta tills vi spyr här.

Samma med maten. Vart 1½ fat över med skinka och 4 kg potatis sallad..

Men sen va de 15 st som inte kom. Som vart sjuka och så som vi hade räknat med.

Men de är sånt som händer =)


De va en annorlunda gudstjänst iaf får jag säga..

Dom sjöng lite barnlåtar som handla om gud.. Eller ja hur jag nu ska förklara men de va liksom inte dom vanliga psalmerna som är stela och långtråkiga.. Utan de va lite mer fart och så i dom.

Och mitt i allt skulle man gå ner och göra ett eget kort man fick med sig hem..

Och Flisa hon satt hos farmor först men sen skulle hon gå själv så hon gick runt och titta på filk och gick fram där prästen stod och tittade lite sen krama hon en tjej som satt där.


Sen va hon jätte duktig under själva kalaset efter..

Är så skönt att hon inte direkt är mammig och pappig när de är sånt här. Hon kan va hos alla verkligen.. Nästan iaf.

Men som i lördags så va min kusin med här från Nora.. Och Flisa har aldrig träffat Malin. Men först kika hon in henne lite.. Men sen skulle hon till henne och hon släppte nog inte Malin på hela kvällen. Samma igår så va hon hos Malin lite. Tror till och med Tommy fick bära henne lite.

Jaja ska sluta babbla..

Kanske skriver lite senare ikväll. Men ikväll blir de nog i säng tidigare för imorn är de Ullared som gäller för mig och älsklingen som ni redan vet =)

Och ska hämta  Jossan som ska va med mamma och va barnvakt så jag måste upp tidigt =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards