Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Linda - 10 mars 2012 19:26

Gi kväll i stugorna!


Redan lördag.. Veckorna går så sjukt fort.

På onsdag har jag och älsklingen redan vart gifta i 1 år. Och tillsammans i 3 =)

Så då ska vu gå på bio och ut och äta. Och snälla mamma ska va barnvakt =)

Carina jobbar eftermiddag så bättre dom passar dom nån annan gång ist..


Idag har jag och Linda vart på bytes marknad här i Ardala. Hitta lite fint till Flisa och ett mysset till killarna.

När vi va där ringde Jonas att han pratat med våran bilförsäljare om att kanske byta bil.

Och de skulle gå bra så när jag kom hem så hade Jonas gjort ordning barnen så åkte vi till Skövde.

Så nu står de en crystler vouager(?) här ute.

Vi har den på prov till tisdag men de lutar åt att vi tar den. Jag satt ju som en förstoppad sill i bak mellan killarna och Jonas fick sitta på sidan dom få gånger han satt i bak.

Och i denna kan alla 3 barnen sitta i bak och även jag för Flisa tycker inte om att sitta där själv. Men iaf så fick vi mycke bättre plats och även om den drar mer så måste vi nog ha de så här. Sen när killarna ska ha 9månaders stolarna hade vi inte fått plats alls.

Men detta blir nog bra.


Så åkte vi till Jonas föräldrar och visade bilen. Dom tyckte den va fin =)

Så nu väntar vi på Gladiatorerna. Nej vi ska inte kolla Mello.. Vi har inte kollat på de nån gång förutom när Sean Banan va med för ville höra hans låt. Den va bra så men inte som mello låt.

Och Jonas vill se Galdiatorerna så de kan vi kika på =)

Små kikar mest bara.


Jaja så såg våran lördag ut.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards