Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Linda - 13 mars 2012 19:32

Då va kvällen här.

Fik för mig att de va onsdag nyss. Men de är ju imorn ^^

Idag har Jonas vart och skrivit papper på bilen som sagt. Så nu äger vi en Chrystel Vouager(?) ist.


Jag åkte till Skara förut själv för att handla =)

Och de gick fin fint..


Imorn har jag och Jonas vart gifta i 1 år och tillsammans i 3 år. Men tyvärr blev våra planer inställda då mamma är sjuk =( Så de är synd. Men förstår att hon inte orkar när hon är sjuk. Vi kan gå ut i helgen ist så kanske Jonas föräldrar vara barnvakt.. De löser sig =)


Jag och Flisa har duschat ikväll och Jonas duschar nu.

Flisa va nog rätt trött för har inte hört ett ljud sen jag la henne. Hon satte sig inte ens upp utan vände sig till mage och tog tag i kuddkanten som hon alltid gör. Hon ska ha den i ansiktet.. Och ibland tugga på de. Men i ansiktet är bäst..


Jag sitter och kollar på Halv 8 hos mig nu. Och idag är de inget direkt vi kollar på på tv:n.. Blir la Big Brother sen.

Tycker dom är verkligen sjukt omogna detta året.

Fattar inte varför jag kolla egentligen.. Tycker dom beter sig som små barn. Men är la roligt att se människor göra bort sig.

Så är nog därför.


Nä får ta Felix. Han vill inte ligga kvar i sängen. Eller så har han tappat nappen!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 13 mars 2012 09:35

God morgon!

Då va en ny dag här.. Ska man hitta på idag då? Jonas ska åka till Skövde nu och skriva på papprena om bilen.

Blir la en promenad kanske. Om vädret tillåter. Ser ut som de ska bli regn vilken sekund som helst.


Men nu vill Flisa inte jag ska skriva mer =(

Trycker på alla tangenter så fårf sudda hela tiden så skriver mer sen..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards