Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Linda - 8 mars 2012 09:59

Snö??

Varför kom snön nu? Trodde seriöst att den va slut där uppe i himlen!!!!

Men icke.. Jaja bara att gilla läget =)


Hade tänkt lägga upp lite bilder från dopet men Flisa tycker inte jag ska göra de ;) Hon vill leka med sin mamma =)

Felicia går mest hela tiden nu =) Enda gången hon kryper är när de är vällingdax.. FÖr hon har så bråttom till soffan så då går de fortare att krypa ;)


Idag har jag ätit frukost.. De är inte dåligt för att vara mig.. Väldigt sällan jag äter frukost..


Nu hinner jag nig lägga upp lite bilder iaf =) Hon ville leka med pappa ist =)


 

       


Kommer lite mer bilder en annan dag =)


Men nu fick ni se lite iaf =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards