Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Linda - 29 mars 2012 20:00

(klicka)


Oj vad sugen jag är på godis =( Men nej jag ska stå emot!!!!


Jonas har tagit en öl och jag orkar inte åka till stan. Så nej här blir de inget godis. Behöver inte de heller ;)

De släpper ju snart ändå =)


Nu sover barnen gott. Så hoppas dom fortsätter med de. Men de tror jag =) Dom brukar ju oftast sova när dom väl somnat.


Och så va de inget Once idag =( Så får kolla Sveriges Värsta Bilförare.. Och Revenge.


Imorn blir de lite handling inför helgen. Lite godis kanske ;) Nä men mant och blöjor iaf..


Hhmm nu sa jag lite för mycke med att dom sov.. Flisa ligger och sover och Felix vakna till nu =) Men han vill bara ha nappen..


Jaja nu får jag kika lite aftonbaldet och så =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Av Linda - 29 mars 2012 14:59

Go eftermiddag.


Idag har vi vart på NEO på återbesök. Och de gick jätte bra så vi behöver inte tillbaka dit mer =D

När vi va på BVC den 15/3 så vägde Felix 6330 g och 62 lång.. Idag 2 veckor senare väger han 6695 g och 64 lång. En viktökning på 365 g och 2 cm längre =D

Så duktig..

Freddy vägde den 15/3 6480 g och 62,2 cm.. Idag 2 veckor senare väger han 6750 g och 65 lång..

En viktökning på 270 g och 2,5 cm längre =D

Lika duktig han..


Flisa va hos farmor och farfar så länge.. Och hon hade självklart vairt duktig där =)

Hon är glad mest hela tiden. Vilket är skönt. Men hon har sitt lilla humör som kommer fram om hon inte får som hon vill ;) Men vilket barn har inte de?


Hon sover lite nu men ska snart väcka henne. Annars kommer hon ha sitt lilla humör hela eftermiddagen sen =)


Idag ska jag försökamig på makaronilåda..

Med kyckling och skinka..

Väntar på att vattnet ska kokas upp..


Ikväll är de TV kväll. Once upon a time och Revenge =)

Torsdagar är min favvis dag på tv:n..


Nä kanske ska sluta babbla nu..


Ha de gött..


Jonas , Flisa, Felix & Freddy  

Tre kärlekar som aldrig kommer lämna mitt hjärta!!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards