Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Fredag 20120323

Av Linda - 23 mars 2012 19:15

Vilken härlig dag de varit idag =)

Dagen spenderades i Essunga hos Pia och lite fika och tjöt..

Stanna inte så länge eftersom mamma inte mår bra alls så åkte hem när hon blev väldigt trött.

När vi kom hem gick vi ut på baksidan och Flisa gick i gräset och kolla in grannens hund.

Hon tycker väldigt mycke om djur =)


Jonas har börjat kika lite under gamla altan golvet. Får se hur de blir med allt..


Har en liten piggelin tjej här ikväll. Inga planer alls på att sova. Men mej gör de inget. Tycker om när hon är vaken och leker med oss =)

Killarna sover nu men dom ska snart äta så dom kommer snart vakna =)


Händer inte så mycke mer nu ikväll mer än att mysa framför TV:n.


Imorn blir de nog att grilla lite kött..

Ska bli gott..


Jaja ha en bra fredag.. Får se om man skriver nåt ikväll =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

 
 
Annika - drömmen om 11 barn

Annika - drömmen om 11 barn

23 mars 2012 21:02

Dagens bloggtips är presenterat på bloggen och en ny omgång är startad! Tog du inte en av dagens platser får du givetvis gärna hoppa på den nya!

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-1.html

http://nilssonpettersson.blogg.se

 
Annika - drömmen om 11 barn

Annika - drömmen om 11 barn

23 mars 2012 21:42

Sv Okej... får jag vara privat o fråga varför dom inte vill det? Jag tror inte dom rekommenderar mig heller att bli gravid direkt med tanke på hur tätt dessa kommit o hur dåligt jag mådde den sista graviditeten (inget extremt, men jag hade väldigt ont). Har inte gått fullt ut nån gång faktiskt. Linus (första) kom spontant med vattenavgång i v 35+5. Sen har jag blivit igångsatt med de andra, alla i v 37+2 :)

http://nilssonpettersson.blogg.se

 
Annika - drömmen om 11 barn

Annika - drömmen om 11 barn

24 mars 2012 23:23

Skoj att du var med och tävlade om att bli ett av dagens två bloggtips! Tipsen är nu publicerade på bloggen och i samma inlägg kan man anmäla sig inför morgondagens uttagning!

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-2.html#comment

http://nilssonpettersson.blogg.se

 
Annika - drömmen om 11 barn

Annika - drömmen om 11 barn

24 mars 2012 23:35

Sv Men usch då, det låter verkligen inte som om du hade det. HF är något jag absolut inte vill få... kan man säga så - ingen vill väl ha det, hmm... Jag samlade på mig MYCKET vatten och har gått upp mer än 20 kg under alla graviditeter. Men Noah gick jag upp minst 10 kg på tre veckor - de tre sista, mellan v 33-37. Sjukt... ^^ Jag mådde apa, och foten sprack på mig!
går du på trombyl nu? hur mår du av dom?

Jag har aldrig fått svar på varför jag fick vattenavgång så tidigt. Fort gick det också, kan jag tycka. Vattnet gick kl 22. Inga värkar. Värkarna började komma så smått vid 02. Han föddes 05,07. Å det var ju första ^^

Vi åkte hem efter tre dagar, det var krav på att stanna tre dagar då. Plus att han fick gulsot och hade lågt blodsocker när han kom ut ;)

http://nilssonpettersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards