Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Linda - 1 mars 2012 19:46

Kvällen här då.. Lite trött men inte som jag brukar vara. Har sovit bra inatt så kan vara de =)


Idag har vi fixat disk och tvätt som vi alltid gör.. Och matat barn och bytt blöja.. Och lekt med Flisa.

Och så har de vart en här och kikat på Flisan vagn. Och hon köpte den =D

Så nu vart vi av med den.

Så nu blir de Ullared nästa vecka tror jag.


Strömmen gick för en stund sen. Men nu har den kommit tillbaka =)

Den ville nog vila lite bara ;)


Och ikväll är de tv kväll för oss.

Unce Upon a Time(?) och Revenge..


Så torsdagar är bra. Och bilförarna är bra men de går ju samtidigt som Unce men får la se reprisen eller på datorn.


Imorn ska jag möta mamma kl 10 i Vara. VI ska handla maten till dopet.. Tur mamma finns så hon kan hjälpa mig  


Nu vill Jonas ha datorn lite. Så han får la få de då =)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Av Linda - 1 mars 2012 00:19

Ja då va de natten igen då. Har lite bloggtorka.. Vet inte vad jag ska skriva direkt :-( händer inte så mycke med oss här mer än att vi planerar dopet och så. Prästen har vart här idag och pratat. Verkar bra präst.. Lättsam.. Inte predikar om gud och hej och hå utan hon visa bara lite hur programmet såg ut och så.Imorn kommer en och kollar på vagnen :-) ellel tjejens mamma kommer för hon bor i Idre och de blir ju en bit att åka :-) så hennes mamma skulle komma och kolla på den :-)Just de är ny månad nu oxå.. Redan mars. Och snart är de jul ;-) jag längtar inte till kyla nu. Va bara när jag va gravid och va less på allt..... Men nu är de slut med de.. Eller?Jo men faktiskt vet jag inte om jag vill igen. Eller jag vill men eftersom dom har upptäckt att jag har apcr så kommer jag med 95% får ta fragmin sprutor hela graviditeten och nu har jag 3 underbara barn så vet inte om de är värt de? Sen sa min bm att OM vi vill ha flera måste vi på möte med specmvc och fråga om jag får bli gravid. Troligtvis kommer dom säga nwj sa hon :-( och att jag ska vänta i 7-10 år. Men nej jag vill inte ha barn så sent. Då är jag 34-37 år så nej då får de va :-)Men men den som lever får se. Nu är inga barn planerade så är massa glad för dom jag har <3Har kommit på mig själv med att sitta och tänka på den dagen mamma ringde och berätta om Josefin. Nu är jag glad att allt gick bra men tänk om de inte gjort de? Hur hade man reagerat då? Men hon är ju alltid ändå Josefin :-)Men såna samtal hoppas jag jag aldrig får igen.. Vad de än är.vart lite långt åndå detta inlägget :-)nu ska vi sova.. Så natti natti..Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards