Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Handlat...

Av Linda - 30 januari 2012 19:52

Vi åkte in och handla mat förut. Vi måste bli bättre på att handla mat.. Handlar bara för nån dag annars.

Men måste börja handla för 1 vecka eller helst hela månaden.

Annars åker vi varje dag eller varannan dag..

Ochd e blir ju dyrare om man ska ta bilen hela tiden. Men nu handla vi för nästan hela månaden =)


Så mata vi killarna när vi kom hem sen börja vi med middagen.

Blev lax m. philadelpia och ris.

Super gott va de. Så tack igen Louise =)

(Klicka så blir den större)


Recpet:

Lax

Philadelphia (vi hade gräslök)

Citronpeppar

Grädde

Riven ost

Purjolök.

In i ugnen i 20min på 200 grader.

Och ha ris till..


Hur gott som helst..


Sen klippte jag Jonas och sen natta vi Flisa..

Sitter i soffan och kollar på Familjen Annorlunda.

Sen ska vi spela WII..


Har inte sett att killarna vart så lika förut som jag tycker dom är på detta kortet =)


Gud jag vet inte om jag vill ha så många barn som dom har..

Visst är de mysigt med bebisar men att ha ett dagis hemma skulle jag aldrig klara.


Just de Jonas fick ett samtal förut =) Och de kanske är jobb på gång men får se..

Dom har en jobbchoach på Bender så han ringde idag och ska kika på jobb åt Jonas.

Visst är de skrämmande att jag kommer få va själv när de väl blir. Men nån gång måste man lära sig.

Men då är frågan.. Dagis för Flisan tidigare? Eller ha alla 3 hemma?

Men de känns som Flisan är lite liten än för dagis. Eftersom hon inte går och så än.

Så kommer nog vänta med dagis.. Får se hur länge man orkar/klarar ha alla 3 hemma om dom hittar jobb.


Trodde de skulle vara jobbigare att va mamma.. Att behöva gå upp tidigt på morgonen skulle va pest och pina. Men tycker inte de dom dagar som Flisa vaknar tidigt. Ni vaknar hon allt mellan 8-11..

Och jag är inte direkt typen som sitter på golvet och leker med barn.. Men nu gör man de.

Busar och jagar och bara gör.

De känns inte tråkigt som de gjorde förr med andras barn.

Innan Flisa kom så tänkte man hela tiden att hur ska man få veta hur man ska göra saker?

Men allt faller sig naturligt.. Vilka kläder dom ska ha i olika väderlekar, kan dom äta de här, kan man göra si eller så.

Men de bara kommer =)


Nä nu har jag babblat länge..

Skulle bara skriva nån rad tänkte jag..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards