Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Linda - 9 januari 2012 16:49

Ja ny vecka nu då!

Händer inte så mycke denna veckan mer än BVC på fredag.


Idag har Emma & Hugo vart här. Har inte träffat henne på typ 1 år =(

Men de va kul så vi prata en del.. Eller ja jag prata och hon lyssna ;)


Jonas lagar maten just nu.. Ja jag vet jag skriver ofta Jonas lagar. Men han tycker de är kul att laga mat och inte mej emot att han gör den. Han är väldigt duktig på att laga mat. Och de är tur de för annars hade de bara blivit pizza, McDonald m.m när jag inte kunde hjälpa till här hemma. Men jag får ta disken sen ist =)


Jonas tvättade massor igår oxå. Bad han sätt apå 1 maskin med handdukar och han tvätta typ hela dagen =)


Får se vad som händer imorn. Kanske Linnea & Niclas vill komma på bulle ;) Får se vad dom säger!


Nä får ta och roa Flisa med nåt nu.. Hon börjar tycka de är tråkigt att kolla när pappa lagar mat.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards