Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Linda - 5 januari 2012 20:00

Då va denna vecka snart slut och helgen här..

Har vart i Lidköping idag. Kollade på skrivare men vi kommer nog inte använda den ändå så känns onödigt att köpa. Kommer va lite i början och så.. Men Jonas föräldrar köpte en. Sen kika vi in på Hemkompaniet och hitta en tvättkorg till barnen så kan vi lägga deras kläder i där och våra i den andra.

Sen fikade vi lite på ett fik vid Mercedes(?) i Lidköping. De va gott..

Kom hem och hann byta på Felix sen så kom Lenita & Linda + barn hit så fika vi lite och barnen levde hi life  

Kul hade dom iaf..

Så nu är jag helt slut......


Imorn ska vi hem till Jessica och hälsa på en sväng. Va ett tag sen vi va där.. Eller ja va ju där på kalas men bara fika va ett tag sen.

Kanske svänger förbi jobbet oxå..

Och förbi mammas jobb kanske  

Har ju sökt en tjänst där.. Får se om man får den. Sista dagen idag och risken är liten att jag får den för är andra före vet jag. Men jag har ju min tjänst men är värdelöst med timbank och nu när man har barn så funkar de inte alls. Så tur att man är mamma ledig ett tag till. Vet att de kommer ut mer tjänster innan jag ska börja jobba igen  


Jonas är och handlar lite nu sen ska han till Blombacka och såga av nån stång på sängben.

Mer händer de inte här idag än att vänta på nästa matning och sova.


Så ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards