Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Linda - 1 januari 2012 01:17

Ja då va de redan 2012.. Och 2011 är slut ;-)vart ett händelserikt år som sagt. Började bra, va värsta mitten sommaren(juli/augusti) men vi avslutade året bra..Så hoppas året blir problem fritt.. Men de blir de ju inte tyvärr! Blir alltid nåt dåligt.så länge jag har min familj överlever jag allt <3skulle åkt till Linnea och Niclas och firat in året med dom och Therese och Alex.. Men så blev mina små killar förkylda och lite febriga..så ville inte ut med dom.. Och inte smitta söta Alice.fick henne att le lite när dom va och hälsade på och gud så söt hon va. Har inte sett henne le förutom på kort förut.så lik sin söta mamma <3imorn händer inte mycke. Ska bara va hemma då kl är 2 nu och sover nog inte än på en stund.jaja mysa i soffan blir de nu iaf. Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards