Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Linda - 3 januari 2012 22:57

Blev änna väldigt sömnig när jag satte mig i soffan!

Dagen har gått fort..Känns som vi inte gjort annat än att matat idag.

Men vi åkte till Skövde runt halv 4-4. Kikade på TV, och hittade lite kläder.

Pyamas och kofta till Flisa och 2 bodys till killarna. Och pyamas till mig  

Sen åkte vi hem och gav killarna och Flisan mat sen börja jag med maten. Vart makaroner och köttfärsås.

Flisa tyckte de va gott för hon ville ha mer..

Sen vart de sängen för henne. Hon somna direkt.

Fixa disken och sen mysa ner oss i soffan i nån timme så va de dax för matning igen. Och nu sitter Jonas och snarkar i soffan med Freddy på bröstet.


Men blir nog sängen för oss nu. Om jag får väckt han. Annars får han la sova på soffan.


Imorn händer inte mycke. Tvätt och mata m.m

Kanske ta en promenad om Emil dragit frbi.. Kanske spela lite  

Baka bullar ska jag försöka hinna med oxå.


Skulle åkt till mamma imorn medans Jonas är på Korpen men så har hon magsjuka så hoppar detta  


 

Mina goingar sover sött  

Goa Flisan som myste med oss i sängen igår morses.. Mysfia     

Av Linda - 3 januari 2012 12:24

Go midda.

3 dagen på året då. Händer inte så mycke idag. Vill åka till Skövde så kanske ska de.

Annars blir de lugnt  


Som nästan vanligt.


Veckan ska vi inte göra nåt.. Inte ens BVC.. De bir den 12/1 ist.. Fanns dåligt med tider denna veckan.. Och dom går upp så bra så vi kunde hoppa en vecka.


Flisa har lärt sig komma upp i soffan Ibland får hon till de iaf.. Och jätte duktigt på att gå ner. Hon har nog sett hur William gör  



Nu ska vi äta frukost.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards