Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Linda - 8 januari 2012 19:15

Då va kvällen här..

Jonas föräldrar kom förbi och sa hej. Tog med Flisa på en promenad men hon ville inte sova. Ävenfast hon va jätte trött.

Sen va hon jätte trött här hemma men de ordnade sig med lite musik spelande och bulle och vatten!

Sen fick de bli välling, borsta tänder och pyamas och bums i säng. Men så vakna honnyss och har fått lite mer välling.


Jonas håller på med en sen middag..

Nu är Felix hungrig så får ta han!


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Av Linda - 8 januari 2012 12:46

Nu va de några dagar sen jag skrev här.

Har inte haft lust/ork/tid att skriva.. Så får la slänga in lite inlägg nu.


Har inte gjort så mycke dom senaste dagarna.. Vart på Blombacka, hälsat på Jessica + familj och igår kom mamma och pappa hit och hälsa på och åt lite mat. Sen kom Jossan ochTommy och tog lite kort på killarna. Ska göra inbjudningskort till dopet  

Tror vi fick bra kort iaf. Får se när Jossan skickar dom till mig.

Sen spela vi lite Zombi.

Börjat bli rött bra på de..

När dom åkt kika jag och Jonas på Harry Potter film. Halvblodtsprinsen tror jag de va..


Nu står han och gör lite lunch.

Har lite ont i magen allihop  

Håller på med bullar oxå för dom andra har tagit slut. Och imorn kommer Emma & Hugo på besöks å måste ju ha lite fika  


Har inte så mycke mer att bjuda på idag. Så slänger in lite biler  

 

Killarna.. Taget idag, inte ofta vi har likadana kläder på dom.

Men fick bli så idag.

Taget igår på killarna när vi försökte få dopkort.

Bara sov mest hela tiden ;)

Våran lilla fis hos moster Jessica!

Så här pigg är jag när kl är 1 på natten.. Men hon somna direkt vi la henne efter en stund :)

(klicka på bilderna så blir dom större)


Så jajaj nu har no fått lite bilder oxå..Dom som har mig på FB har ju redan sett dom men ;)


Jonas, Flisa, Felix & Freddy         

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards