Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linda - 18 januari 2012 01:04

Då va natten här.. Eller snart iaf. Har nyss matat killarna och lagt oss. Men Flisa vakna så Jonas har bytt blöja och ger välling nu. Idag har jag legat i magsjuka.. Eller når. Sprungit på toa hela dagen iaf. Men mår bättre nu :-):-)annars har de bara lagats mat, bytt blöjor, matat, tagit hand om disken och busat med Flisan som ståt på schemat idag.imorn händer inte så mycke.. Ska kanske till mamma!Just de idag(läs igår 17/1) va de 3 års sen jag och Jonas träffades första gången.nu kommer Jonas upp igen så nu har hon ätit klart..så natti på er..Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 18 januari 2012 01:04

Då va natten här.. Eller snart iaf. Har nyss matat killarna och lagt oss. Men Flisa vakna så Jonas har bytt blöja och ger välling nu. Idag har jag legat i magsjuka.. Eller når. Sprungit på toa hela dagen iaf. Men mår bättre nu :-):-)annars har de bara lagats mat, bytt blöjor, matat, tagit hand om disken och busat med Flisan som ståt på schemat idag.imorn händer inte så mycke.. Ska kanske till mamma!Just de idag(läs igår 17/1) va de 3 års sen jag och Jonas träffades första gången.nu kommer Jonas upp igen så nu har hon ätit klart..så natti på er..Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards