Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Lördag 20111126

Av Linda - 26 november 2011 21:47

Go kväll.

Börjar bli lite trött får jag säga. Natten har gått jätte bra och killarna kommer mer och mer in i lite rutiner med mat och att trivas  

Runt 11 kom mamma & pappa på besök och stannad en bra stund. Fikade och pratade och dom busade med Flisa så hon sa inte ett ljud när hon skulle sova lite eftermiddag.

Dom fick söta bodys med mumintrollen på. Felix har redan kissat ner 1 av dom  

Kläder går åt kan jag säga.


Efter mamma & pappa åkt börja vi greja lite här. Så nu är vårat gamla sovrum på nedervåningen tomt och nästan alla grejer är rensade. Soffan och den stora tv:n är ditställt och lite tavlor och hyllor är uppsatta. I Flisas rum är hyllor uppsatta och tavlor. Och alla hennes dop saker är dit ställda. Kommer bli så klart när alla saker är på plats i hennes rum. Hon ska få en prinsessmatta i julklapp tänkte jag.. Eller ja kanske inte prinsess men får se vad vi hittar. Och lite duplo och kläder av oss.

Killarna har jag ingen aning om vad dom ska få. Men blir nog lite kläder bara  

Flisa har vart med och grejat och vart högt och lågt på alla grejer. Vi busade lite i våran säng. Hon tyckte de va roligt och skrattade för fullt. Sen busade vi lite i soffan i tv-spelsrummet. Lilla mysfisen  


Har suttit och vikt lite tvätt och ska la fortsätta snart. Inte de roligaste precis. Men de måste göras.

Ingen gör de tyvärr åt oss.


Lite bilder på killarna..

 

Har inte så många bilder på killarna än men den översta är mamma som håller i Felix och den understa är pappa som håller i Freddy på sjukhuset.


Nu ska jag duka fram lite för vi ska mysa till de med pizza ikväll. Har mest blivit flöt mat sen kah kom hem   Men de har inte funnit tid eller ork att laga mat. Men imorn ska vi ändra på de så då får de bli matlagning hädanefter..

Är ju trots allt lördag idag  

Och i onsdags fick vi ju fira att vi fick komma hem så då fick man ju köpa lite sån mat oxå.

Funderar på vad vi åt igår men kom precis på att vi åt ju tacos  


Vill göra nåt med mitt hår föresten. Måste klippa mig så de blir de nog i veckan. Kanske färga de lite oxå men vet inte vad de blir för färg än.

Får rådfråga Jonas vad han tycker..


Jaja ha en bra lördag alla..


Jonas, Felicia, Felix & Freddy    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards