Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linda - 3 augusti 2011 21:49

Har haft en bra dag idag.

Ryggen har bara krånglat lite men nu känner jag inte så mycke  


Morgonen började med att jag träffa Linnea och Therese inne i Skara så va vi på M-Huset och sen City Gross. Sen fika vi lite och bestämde att vi skulle åka och bada.

Då min bikini va för liten fick de bli BH och t-shirt.

Men de gick de oxå. Så vi åkte till Flämslätt där Jonas, Flisa och Niclas oxå va med.

Flisa tyckte de va kul att bada. Lite kallt i början tyckte hon men sen vart de kul.. Men de blåste lite kallt så hon skaka en del så vi satte oss på filten och myste under handduken medan pojkarna badade.. Sen så bestämde vi att vi skulle grilla.

Så de gjorde vi med lite kött, potatis och lite gott  


Nu har dom åkte hem och vi myser lite i soffan.. Flisa sover och vi ska nog lägga oss snart oxå!


Så ha de gött.


Jonas & Felicia    

Av Linda - 3 augusti 2011 10:31

De har redan gått 3 dagar i augusti.. Känns som de snart är vinter  

Och de tycker jag om.. Vill ha lite kyla!!!!


Idag ska jag träffa Linnea och Therese. Ska bli kul.

Flisa sover men hinner hon vakna så följer hon nog med.

Men ska åka om typ 15 min så tror inte hon gör de så hon får snällt vara hemma med pappa tror jag  


Annars händer de inte så mycke. Hade tänkt starta en tvätt men orkade inte. Måste tvätta så får fixa detta sen.


Beställde lite kläder på HM igår. En overall till Flisa och sen 2 bodys och byxor till dom små pojkarna..

Köpte nog lite stort men dom ska ju ha att växa i  


Nä nu måste jag göra mig i ordning..


Jonas & Felicia    

Av Linda - 2 augusti 2011 15:37

Urch vad trött jag är.. 

Sov inget inatt typ för va nervös för ULet.. Varför vet jag inte för behövde inte vara de men va de ändå!

Men iaf så allt såg normalt och bra ut. Skiljeväggen är jätte jätte tunn och man ser att bebis 1 absolut är en kille men bebis 2 vill gärna inte visa upp sig  

Fick ingen viktuppskattning denna gången men när dom mätte så skiljde de ungefär en vecka på dom..

Så den ena va i 19+2 som vi går efter för de är den som vi gick efter sist.. Och den andra va 20+0.. Så lite synd att vi inte gick efter den  


Nu ska vi diskutera mat så skriver la mer sen..


Jonas & Felicia    

Av Linda - 1 augusti 2011 20:54

Har haft en bra och skön kväll. Är lite trött dock..


Har vart i Skara och dom hade utemöblerna kvar så fick köpt detta  

Blev bra på framsidan så Linda och Lenita + barn var här förut på lite fika.

Innan vi åkte hem från Skara så fikade vi med Linnea, Noclas och Iza.. De va mysigt..

Linnea är så söt med sin stora bebis mage  


Nu ikväll har vi haft middags besök av Jonas föräldrar. Åt lite grillat och färskpotatis..

Sen vart de lite prat och smälta maten innan dom åkte hem.

Så nu sitter vi här.. jag vid datorn och Jonas spelar tvspel.


Imorn ska vi på UL igen.. Längtar sjukt mycke på att få se våra små liv  

Här är bilder på dom..


Bebis 1..


Bebis 2..


Så hoppas natten går fort  


Nu ska jag läsa lite skvaller innan jag ska sova..


Natti på er..


Jonas & Felicia     

Av Linda - 1 augusti 2011 09:00

God morgon!


Ny månad och jag känner mig på sjukt bra humör.. Just nu.

Kan ändras fort  

Har vart vaken mycke inatt oxå men lyckats somna mellan "vakningarna"

Felicia ville upp redan vid 7 idag men drog ut på de till drygt 8 sen låg vi i sängen och myste med gossedjur och lite pussar. Så ska hon rivas men de fick hon ju så klart inte  

Vi har precis fått upp Jonas. Vi ska snart in till Jysk och kika på utemöblrer till framsidan. Typ ett litet med bord och 2 stolar.


Idag ser de ut som fint väder oxå. De gillar vi så länge de inte bli för varmt.

Imorn är de ul och längtar sjukt mycke..

Vil ha tisdag idag..


Nu vill Felicia hjälpa till och trycka så får la stänga ner..


Ha de gött.


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards