Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Linda - 14 augusti 2011 19:30

Nyss hemkommen från kalas.. De va trevligt. Fick god jordgubbstårta och kakor.

Felicia va nöjd nästan hela tiden. Va de sista som hon va så trött.


Sprang in och handla på Willys i Vara på vägen hem och köpte med Grandiosa pizza som står i ugnen. Bebisen sover redan.. Hon fick lite välling och sa inte ett ljud när vi la henne.


Sen blir de lite tv och mys innan läggdax för oss.


Imorn ska vi till psykologen. Får se om jag åker själv.


Så skriver la mer imorn. Lite trött..


Jonas & Felicia   

Av Linda - 14 augusti 2011 07:36

Veckans sista dag.

1 dag närmare RUL. Och närmare till att man fyller år.

Och till att Flisa fyller 1  


Sovit okej inatt. Drömt konstigt men annars så har jag bara vaknat och somnat om direkt. Nu är vi uppe iaf och lillfisen har fått välling.

Idag ska hon äta mat har jag bestämt  

Nä men hoppas hon inte matvägrar idag oxå och bara vill ha välling.


Flisa sitter breve mig i soffan och leker med en cola flaska. Hur nu en cola flaska kan va rolig men.. Så länge hon är nöjd så är mamma nöjd  


Idag ska vi på 8-års kalas i Nossebro hos Johanna.


Annars händer inte så mycke mer i regnet.


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards