Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Linda - 4 augusti 2011 18:56

Känns som dagen aldrig kommer ta slut.

Har sovit mycke, spytt och nått allmänt skit..


Imorses mådde jag bra och så köpte vi baugetter i Skara(jag med kyckling och Jonas kebab).. Efter typ en halv timme så börj ajag med disken, fick skit ont i magen så satte mig i soffan ist och kändes som jag skulle svimma men ist kände jag hur jag börja må illa och ville spy.. Sprang till toa och hela baugetten kom upp.

Ringde 1177 men dom ville jag skulle prata med min BM men hon är ju på semester och dom hade ingen telefon tid. Ringde Spec.mödra och pratade med dom eftersom jag fick Trombyl utskrivet av dom och dom har ju sett tvillingarna och vet lite om mej så.. Men hon sa att de inte va trombylen som gjorde att jag spydde utan de va nog att jag börja greja för fort efter jag ätit.. Kände mig lite bättre så kom Linda på fika och började må konstigt igen så runt 14 tiden la jag mig på soffan och somna.. Gick in till sängen och sen sov jag typ till halv 5.. Jonas tog Felicia på en liten promenad så jag fick vila i fred  

Mår bättre nu men känner mig tung i huvudet. Men har orkat sitta på altan en bra stund nu så är skönt  


Felicia sover redan. Hon somna redan vid 18 tiden. Tycker de är lite tidigt men de gick inte underhålla henne med något så de fick bli sängen. Så hon kommer nog komma upp runt 20-20,30 och vilja ha välling och lite mys.. Gärna för mig  


Imorn kommer nog Jessica + familj. I hlegen händer la inte så mycke.. Ska mest ta de lugnt..


Så ha de gött så länge..


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards