Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Linda - 19 augusti 2011 23:12
 

Av Linda - 19 augusti 2011 21:46

Somna en stund nu på kvällen   Hatar de för blir på sjukt dåligthumör..



Har idag iaf varit på MVC..

SFmåttet va redan 27cm.. i v22+0. Iof så väntar jag ju 2 st men va lite stor.

Hjärtljuden låg på 150 slag på b1 och 154 slag på b2.

Mitt blt va 130/80.. Lite högt men inte så farligt men ska kolla de oftare.

Mitt hb var bara på 106 pch de va inte bra. De ringde hon om lite senare. Så nu är järn tabletter inköpta. 

Efter MVC åkte vi till NÄL för att lämna tillbaka Flisas bilstol.. Men hon vägrade ta emot den för de va lite smuts i safty fästet..

Så måste ta hem den igen och åka tillbaka i veckan*suck* Kärring!!!!!


Sen åkte vi förbi Jonas föräldrar och hälsa på lite. Men Flisa vart så trött de sista så vi åkte hem och la henne. Fick lite vällng och somna direkt.. Min lilla goding..

Och sen somna jag på soffan och vakna nu. Är en kass film på tv så får la se vad jag hittar på..

Kanske kan få Jonas att vilja spela lite WII..


Jonas & Felicia   

Av Linda - 19 augusti 2011 08:18

Fredag morgon!

Helgen kommer närmare.. Vill inte ha helg för på månad är de bara 1 vecka kvar på Jonas semester  

Men ska la inte klaga för har haft han hemma i 9 veckor  

Och de har bara varit mysigt.. Förutom mina hormonsvängningar..


Idag som ni vet (efter mitt tjat) så ska vi på MVC besök.

Ska bli regn hela dagen så blir inget mys i THN när vi ska dit efter. Tänkte vi skulle gått vid kanalen och fikat lite.

Men men de får la bli en annan gång!


Vad ska man ha till middag idag då?

Alltid lika svårt. Men får la köpa nåt sen. Har bara stekar, och fläskfärs i frysen. Åt ju tacos igår så köttfärs är inte så lockande om man skulle köpt med nörfärs..

Men ska nog hitta på nåt..


Felicia sov en hel timme längre än vanligt idag. Vart förvånad när jag såg att kl va nästan 8..

Annars brukar vi vara uppe runt 7.



Nu ska Jonas spela WIIet som vi fick upp igår..

Trodde de låg i garaget men de låg visst under trappan!


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards