Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linda - 23 augusti 2011 07:40

Solig morgon idag. Hoppas de håller i sig så.

Fast nu känns de som lite dubbel moral. Men de är så att jag vill inte ha regn och rusk utan gärna lite sol men inte så varm sol.. Utan typ vår/höst sol som bara värmer lite och så de inte blir grått..


Jonas ligger och sover och jag sitter här. Flisa sitter på golvet och har precis lagt sig på mage och försöker krypa. Tror f*n de kommer snart  

Hon får upp ena benet men de andra ligger rakt. Så hoppas kan man ju.


Linda va här igår kväll en sväng.

Satt och prata lite och så.

Sen laga Jonas mat. Måndagar blir sen mat då han har korpen!


Om en vecka ska vi på RUL, som jag längtar  


Nu ska jag försöka komma ner på golvet och hejja på min bebis.

Ner kommer jag men upp är värre  


Jonas & Felicia     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards