Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Linda - 16 augusti 2011 23:02

Har ikväll vart på bingo med mamma, pappa och Jossan!

Men de va la inget att ha. Vänta lite men de gav inget. Men kul hade vi iaf  


Dagen har vart bra iaf.. Lite humörsvängningar som gått ut över Jonas. Men han börjar bli van.. tyvärr! Men de kommer la släppa sen.

Vart på RUL idag. Dom väger typ 400 g var.. Och nu va vi i 21+5 helt plötsligt. Men förra gången så sa hon att man ändrar inte datumet. Men denna gången så fick vi 23/12 ist för 26/12.. Och v 21+5 ist för 21+2.

Bättre iof men man vill ju veta.


Nä nu ska jag mysa lite med Jonas.

Imorn är de föräldrargrupp.. Den sista. Och sen BVC. Så ska vi nog lämna tillbaka Flisas  bilstol.

Får se vad vi orkar..


Jonas & Felicia   

Av Linda - 16 augusti 2011 07:58

http://resantillbaka.bloggplatsen.se


Ska se om de funkar att lägga in en länk..

Läs gärna denna blogg   

Av Linda - 16 augusti 2011 07:46

Morn..


Då va morgonen här och jag har sovit bra inatt  

Va nog sist att jag hade så mycke frågor om allt så va nog därför jag inte kunde sova.

Men vaknade vid 06 typ medans dom andra sov så låg i sängen och lyssna när dom snarkade.. Sen vaknade Felicia runt 7 men låg och vände på sig lite och gäspade och började protestera 07,17..

Så nu sitter vi här.. Hon har fått lite välling och vi ska la göra lite frukost om en stund så hon få rlite gröt och vi får i oss lite oxå!


Har märkt att tiden går sjukt fort.. Men nu lär la den stanna av bara för jag tycker de.

Kändes som de inte alls va längesen som jag fick veta att jag va gravid.

Och nu är jag redan i 21+2.

Visserligen va jag i typ v9 när jag fick veta men ändå!

Är fortfarande avis på Linnea som bara har 47 dagar kvar!!

Som jag längtar efter deras lilla bebis  

Hoppas jag orkar åka och hälsa på dom när bebisen kommit.. Annars får dom komma hit  


Ringde min chef igår för jag lämna tillbaka nyckeln så den som har min tjänst kan ha den så frågade om dom andra tjänsterna jag sökt om dom va klara men skulle få svar i veckan. Jag har ju redan en så inte att jag måste ha en men har så dumt schema och de funkar inte med barn..

Har 75% och 41,7% på fast schema som är fasta dagar. Resten av % är timbank och de funkar inte med barn.. MÅste ju veta ett tag innan så jag kan säga till på dagis och så!

Men men den som lever får se  


Jag får nog ta bort gå stolen till Flisa snart.. Går inte släppa blicken alls från henne nu.

Hon ska ha allt som ligger på golvet och då åker hon ur. Som tur är så hinner hon inte de då vi kollar henne hela tiden!!


Har tänkt mycke på de här med förlossningen. Om de blir så att tvillingarna kommer tidigt och jag måste ligga inne länge så kommer jag ju inte få träffa Flisa varje dag  

Hur ska de gå? Visst kan ju Jonas komma med henne varje dag men samtidigt så kommer Flisa bli sååå rastlös där så de kommer bara vara jobbigt för henne att vara på NEO.

Så hur ska jag klara mig utan henne? Saknar ju henne hela tiden jag är i från henne!!

Suck!!!!!!!!!!!


Hoppas de löser sig iaf  


Nä ska busa lite med min fis nu..


Jonas & Felicia   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards