Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Linda - 15 augusti 2011 18:49

Då va jag och Flisa ensamma hemma.

Jonas är på korpen match. Men Flisa ska la snart sova och jag ska försöka fixa disken.

Har slängt in henne bilbarnstols tyg i maskinen så ska hänga upp de så fort de är klart så vi kan lämna in den imorn eller onsdag.


Imorn ska mamma och Jossan passa Felicia medans vi är på RUL.

Så inatt kommer jag sova skit bara för jag vill att de ska bli imorn.

Fast hoppas ju på att jag sover bra..

Sen ska vi la gå lite i Lidköping och kika.


Efter psykologen idag så åkte vi till KSS och kikade vart förlossningen var nånstans.. Känner ju inte till KSS så bra. Men ska ju få en aurorasköterska så dom ska ju visa oss runt på både förlossning och NEO så känns skönt. Synd att man bor så långt från NÄL nu för hade hellre tagit NÄL men men.. Man kan inte få allt.

Blir de planerat kejsarsnitt så går de ju men måste ju bestämma mig till fredag hur jag vill ha de..

Jobbigt!


Jaja ska mysa lite med Flisa nu innan hon ska nana..


Jonas & Felicia   

Av Linda - 15 augusti 2011 08:16

God morgon!

Ny vecka.. Fullt upp hela veckan!

Idag är de spykologen, imorn RUL, onsdag föräldrargrupp + BVC, torsdag lämna in Felicias bilstol senast, fredag MVC*pust*

Kommer vara helt slut i helgen!


Men men de jag längtar mest efter är tisdag, onsdag och fredag  

Idag är de regnigt.. Tråkigt. Men men vi ska ändå hålla oss inne. Kan passa på att plocka lite i grejerna och så.

Är så mörkt inne så idag blir de nog ha lite tänt.

Hösten närmar sig ju och de gillas av mig.

Lite kyla..


Nåt som inte gillas är alla som skickar kommentarer om att man ska följa på blogvin.. Varför ska jag följa nån bara för den vill ha mer läsare och inte känner?

Visst är de roligt att läsa om andra som väntar/har tvillingar som jag inte känner.. Men de rä enbart för jag själv väntar de.

Och en jag läser är en som vi låg några dagar ihop på NEO och tycker de är kul att se den lille killen växa och se hur han utvecklas m.m Sen skriver hon på ett sätt som gör att de är intressant  i övrigt  

Sen är de släkt och vänner. Men varför läsa fjortisars blogg om att dom har läxor, ätit de och lite så..

Nja de klarar jag mig utan  


Nä nu ska jag sluta babbla..


Ha de gött.


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards