Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Linda - 19 december 2012 21:22

Jisses vilken seg vecka =( Bara onsdag idag.. Kanske är för att Flisa är sjuk och är på mig HELA tiden!!

Visst tycker jag de är mysigt för hon har aldrig varit mammig.. Men nu när hon är sjuk så är de mamma som gäller. Feber och hostar utav bara den =( Så så fort vi ska äta så ska hon sitta i mitt knä så jag inte får äta..

Får man bli lite smått galen då? Plus att killarna bråkar och ska ha allt den andre har..

Livet som 3barnsmamma är underbart ;)


Annars har vi inte gjort så mycke idag. Ätit mat, busat de lilla Flisa orka och busat en del med killarna.. Fixat disk. Ja dom vanliga bestyren. Jonas är på korpen och jag kikar Greys.

Imorn ska jag till frissan =)

Men nu minns jag inte tiden =S så får ringa imorn och fråga..


Igår va jag på MR röntgen.. De va okej. Men sjukt jobbigt att ligga still i 54 minuter. Först va de rygghalsen sen magen och sist huvudet.. Mina händer somna hela tiden så fick försiktigt röra dom.. Men rörde man för mycke vart bilderna suddiga och man fick börja om.


Sen pkte vi till Ann-Louise och Anders och lämna lite ljus från ljuspartyt och fick lite fika =)

Men fick åka hem då jag glömt packa ner blöjor och 2/3 hade bajjar =S


Nä hoppa in i duschen nu och sen sova.. 


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards