Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Linda - 12 december 2012 00:13

Go kväll.. De har hunnit bli onsdag redan. Och 121212.. Sista gången jag får uppleva de som är då "gammal". Våra barn kan nog uppleva de men dom kommer va så gamla så dom kommer inte komna ihåg de;)
Idag har jag vart på utvecklingssamysl på dagis. Och de gick bra..
Men dom tycker hon dragit sig tillbaka mer och mer. I början så peka hon eller gjorde ord för vad hon ville. Nu gör hon inget!!! Då blir jag orolig. På dagis har hon inget språk alls! Men hon är med och leker ocj förstår vad man säger till henne. Så nu ska hon få gå 9-16 ist och se om man kan aktivera henne på något vis så hon kommer igång. Ska prova denna och nästa vecka.

Annars tycker dom om henne där och hon äter mängder så vi ska börja ned lite smörgås och yoghurt ist till frukost så hon får lite stabbigare välling.

Sen vart de hem och laga "Louise-soppa".. Får jag recept av någon så får se alltid heta efter personen jag fått de av för jag ska minnas vad de är ^^ så har "Louise-lax", "Pia-kotletter" mm..

Imorn är de dagis för Flisa så jag får la sova nu så jag orkar upp.

Natti.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards