Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Linda - 10 december 2012 11:25

Ny vecka redan och 2 advent.. De går fort till ett nytt år!!
2012 har inte varit något speciellt år. Enda negativa är no att min mormor blivit dålig och flyttat in på hem. Annars så har ju Jonas fått jobb men blivit varslad igen häromdagen. Men annars så har de vart ett lugnt år.

Vad händer i veckan? Jag ska nog till Pia på onsdag och i eftermiddag ska jag in till Nea och fika och så ska jag fortsätta leta kläder till Hannas kompis =) vet att jag ska ha mer än de jag hittat.

Snart börjar hem till gården så blir att kika på de. Sen fixa lite disk. Flisa är hemma idag för hon hosta så hon spydde imorses. Ringde vct för att få en annan host medicin men skulle hålla ut lite till annars ska vi få en tid senare i veckan.

Nu ska kag busa med Flisa lite medans killarna sover =)

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards