Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Linda - 4 december 2012 22:42

Go kväll..

Eller god natt.. Ska snart hoppa i sängen snart.


Ska börja med att svara Nea: Tack, blev bättre än jag trodde de  skulle bli ;)


Vad har vi gjort idag då? Ja vi har väl mest bråkat(läs barnen).. Dom höll sams 5 minuter typ. Sen va de bråk och skrik. Gnälliga till tusen. Så när maten va uppäten i eftermiddags så gick jag hem till Linda utan barn. Så kom hem typ halv 8 igen. Då va bara Flisa vaken =)


Men nu sover alla 4a utom jag. Så imorn hoppas jag barnen vaknar på bättre sidor =) Flisa ska ju på dagis så de ska la gå bra. Sen ska Jonas på korpen och jag ska va barnvakt åt Isabell =)


Förstår inte grejen på FB med att skriva att man ska "rensa vänner listan"? Är de för att man ska tigga om att få va kvar? När jag rensar så rensar jag för att jag inte vill ha vissa där.. Så varför skriver man så?! Kommenterar någon "jag får väl va kvar?" så svarar ju alltid personen att ja självklart tar jag inte bort dej.. Och är de 10 st som skriver lika så svarar alltid personen "ja självklart kommer du finnas kvar".. Seriöst. radera bara.


På lördag ska jag till Lidköping på lite återträff med tjejerna jag gick 7-9 med. Ska bli kul =)


Nä ska kika klart på tv.. Sen sova..

Natti..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards