Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Linda - 7 december 2012 11:18

Jisses vad snö vi har nu. Från att ha regnat som sagan ena dagen till att bli snötäckt är lite fräckt. Och de snöar än!!
Undra hur detta ska sluta?

Igår åkte jag till Jossan på ljusparty. Minns inte vad jag köpte?? Men mitt minne är ju lite si och så.. Vet att de kosta 249 iaf ^^

Har bestämt nog för att verkligen gå ner i vikt nu. Så de ska börja cyklas och träna på Wii. Sen går jag ju till dagis tre dagar i veckan. Så i denna snön så blir de ett träningspass.

Igår fick vi besked från Jonas jobb. Han får inte fortsätta =( suger!!!! Men men han får gå på ā-kassa och jag får jobba så mycke jag kan här i Ardala. Visst skulle jag väl kunna gå tillbaka till mitt jobb men de är ju problemet att de är 10 mil tur/retur.. Så de skulle inte tjäna något till!
Så nu har vi lite funderingar fast går inte in på vad än. Vi vill bestämma oss först..

Ikväll ska jag jobba. Så de är bara att säga hej hej då till Jonas när han kommer. De är tråkigt men de är ju pengar =)

Nu ska jag busa lite med mina godingar innan dom ska sova.. Felix gick 3 steg igår och Freddy 1 =D

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards