Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Linda - 18 december 2012 21:34

Ja jag fick lite frågor iaf..


Är era killar enäggs? Va dom planerade eller ivf?

Kram Sonja.

 

Hej Sonja.

Japp dom är enäggstvillingar =) Nej dom va inte planerade utan upptäckte i v9 att jag va gravid och trodde de bara va 1 till v 17.


När gifte ni er? Hur är de att ha barn så tät?

Karin

 

Vi gifte oss 14/4-11.. De är kul samtidigt som de är jobbigt. De är inte så lätt när Jonas jobbar och alla 3 är på dåligt humör och ska bråka. Men samtidigt får man så mycke tillbaka när dom är på bra humör =)

Men man är väldigt trött.


Vad jobbar du med?

Mvh Josefin

 

Jag jobbar som undersköterska på ett demensboende i Nossebro men just nu är jag mammaledig. Men jobbar lite xtra här i Ardala på äldreboendet.


Hur kom de sig att du fick förtidigt?

Kram Ida


De vet jag inte riktigt men dom tror de beror på mina sjukdomar PCO och APC-R. 


Är du snittad båda gångerna? Varför snitt? Hur är de att vara tvillingmamma?

Kram Sofia


Japp är snittad båda gångerna. Med Felicia så vart jag så sjuk med havandeskapsförgiftning så då va jag så dålig som dom sätter inte igång en förlossning då. Och med killarna så hade jag oxå hf men inte så svår som med Felicia men dom låg som ett L så gick inte föda vanligt.

Ja du de är en prövning verkligen.. Man vet inte vem man ska ta först om dom skriker eller hur man ska fördela sitt umgänge om jag kan uttrycka mig så. Man vill ju gärna leka lika mycke med båda.. Men de är jätte kul att ha tvillingar.. Man känner sig lite speciell att just jag fick tvillingar.


Hej..

Jag har oxå PCO och är nyfiken på om du fick hjälp med att bli gravid eller vart de den naturliga vägen?

MVH Isabelle


Nej de har allt vart natulig väg båda graviditerna. Vilket jag tycker är skönt =) Fick beskedet att jag inte kunde få utan medicin eller ivf men de gick fin fin =)


Va la inte överdrivet med frågor men några iaf =)


Hoppas ni fick dom svar ni ville ha.. Bara fråga på om de är något ni vill veta =)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards