Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Linda - 3 december 2012 19:29

Go kväll..
Dax att blogga lite kanske? Har nog inte bloggat på någon vecka. Men har inte haft ork då vi legat sjuka och jobbat.

Så Flisa va hemma från dagis hela förra veckan och Jonas va hemma från jobbet torsdag-fredag. Men nu börjar de ta på de =) inte lika mycke snoriga näsor som förut =)
Freddy har problem med andningen och får ta sin medicin mest hela tiden. Så ska ringa BVC och se hur vi ska göra..

Och lördag och söndag jobba jag här i Ardala. Trivs faktiskt jätte bra där.. Så på fredag ska jag jobba igen =)
Har även tackat ja till dagis platsen till killarna. Så jag ska va mamma ledig tis, fre, lör och söndag och hoppas på att jag får jobba dom andra 3 dagarna och även dom dagar jag är fl ledig =)

I veckan händer ingenting mer än jobba och dagis. Sanna gamla vanliga..

Har bakat lite pepparkakor idag.. Får la smaka på dom snart för att se om dom går att äta..

Jo just de jag ska på ljusparty på torsdag hos Jossan.. De höll jag på att glömma..

Nä nu orkar jag inte mer. Ha de så gött..

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards