Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Linda - 31 juli 2011 15:05

Har så mycke funderingar kring tvilling graviditet. Är inte så fundersam på hur de kommer gå sen när dom är här för de vet man inte men de är under graviditeten man är lite fundersam.

Vad ska man tänka på?

Hur många UL går man på?

Får man blödningar om ett av bebisarna skulle dö i magen?

Och massa sånt..


Våra har gemensam yttresäck och varsin inre säck och en familje liv behövde de inte va enäggs men när man läst typ alla sidor på google så står de att de är enäggs.. Så är sjukt förvirrad   


Ska ju in på UL på tisdag igen så då ska jag fråga en del..

Suck..

Är kanske därför jag sovit lite dåligt de sista för de är så mycke tankar.

Tycker inte boken jag fick gav så mycke mer än vad internet gjort 


Jonas & Felicia     

Av Linda - 31 juli 2011 11:49

Söndag idag.  De märks här i Ardala.. De är rätt lugnt i hela området.

Sommaren börjar ta slut.. Äntligen!!

Tycker inte om sommaren längre. Solen får gärna va fram men kan de inte va lagom temeratur som de är på våren/hösten? Då trvis jag..

Förr hatade jag vintern och allt va kyla hette.. Nu hatar jag värmen!!!


Siste juli idag oxå.. Så imorn är de augusti.. Då fyller jag år, Johanna och Filip. Ska på ul på tisdag och sen händer de inte så mycke mer denna månaden.. Tar dagen som den kommer  

Träffa Linnea ska jag göra oxå.


Längtar sjukt mycke till tisdag.


Idag ska vi inte göra nåt. Greja lite här hemma. Duscha, hänga tvätt och fixa lite disk. Laga mat..

Sen träffa Linda och Lenita tror jag.

Har inte så mycke mer att skriva nu..


Så ha de gött.


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards