Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Linda - 8 juli 2011 23:17

Av Linda - 8 juli 2011 20:53

Ja då va man hemma från jobbet igen då. Sista dagen på 2 dagar. Sen jobbar jag måndag kväll!

Jonas och Andrew ska åka och köpa pizza nu.

Är lite tårkigt när man jobbar kväll för min lilla fis sover när jag kommer hem  

Men jag ska ju gå upp med henne imorn så de ska bli mysigt.


Jonas har fixat på disk, tvätt och städ här idag. Han är så duktig min stora fis 

Händer inte så mycke mer ikväll än pizza och kanske film.

Får la se hur länge Andrew stannar!


Nästa lördag ska jag till Linnea och kolla film och äta mat med Therese. Ska bli kul. Jobba iof  7-17 men de får gå ändå.. Somnar jag till filem när de kanske inte hela världen  


Nu ska jag vila lite tills dom kommer tillbaka!


Ha de gött.

Jonas & Felicia    

Av Linda - 8 juli 2011 12:02

Hej..


Nyvaken är man nästan!

Eller ja jag vakna vid 10 sen åkte Jonas och Felicia och handla för jag tänkte sova mer.. Men precis när jag somnat så knacka snickarna på dörrn för dom skulle sjustera(?) den. Så va bara att ta på sig och gå ner.

Så nu har frukosten intagits och Felicia sover lite. Jonas skulle åka till Blombacka och kika på motorn hans pappa köpt.


Ska snart göra mig klar för jobbet.

I helgen händer nog inte så mycke.. Ska försöka rensa ut lilla stugan borta i huset så de blir gjort.. allt ska ju till tippen så de går la fort..

Men måste ju ha barnvakt.

Ska se om jag kan få Jonas att tvätta lite idag och fixa disken.

Är en del.


Jaja skriver kanske mer ikväll.


Jonas & Felicia   

Av Linda - 8 juli 2011 12:02

Hej..


Nyvaken är man nästan!

Eller ja jag vakna vid 10 sen åkte Jonas och Felicia och handla för jag tänkte sova mer.. Men precis när jag somnat så knacka snickarna på dörrn för dom skulle sjustera(?) den. Så va bara att ta på sig och gå ner.

Så nu har frukosten intagits och Felicia sover lite. Jonas skulle åka till Blombacka och kika på motorn hans pappa köpt.


Ska snart göra mig klar för jobbet.

I helgen händer nog inte så mycke.. Ska försöka rensa ut lilla stugan borta i huset så de blir gjort.. allt ska ju till tippen så de går la fort..

Men måste ju ha barnvakt.

Ska se om jag kan få Jonas att tvätta lite idag och fixa disken.

Är en del.


Jaja skriver kanske mer ikväll.


Jonas & Felicia   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards