Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Linda - 7 juli 2011 21:09

Gi kväll..


Har vart lite seg med skrivandet.. men men man behöver inte skriva varje dag!

De senaste har jag jobbat. Jobbar imorgon oxå men sen är jag ledig 2 dagar.. jobbar 1 och ledig 2.. jobbar 6!!! dagar..

Har sjukt ont i kroppen, eller ja ben, fötter och rygg!

Igår va vi och lämna in bilen så har en låne bil.

Fick en 9-3 kombi automat. Känns lite konstigt. Är ju van att växla.

Men snart får vi tillbaka våran lilla pärla.


Är lite tråkigt att jobba för jag saknar Felicia massor. Bara att kunna ta henne och pussa och krama på henne. Höra henne prata och så! Men sen är de kul att komma hem och se henne lysa upp när hon får se mig  

Men hon har börjat med att runt 23,30 så illskriker hon till 01 ungefär.. lite jobbigt-


Nä nu ska jag slänga mig på soffan och få fotmassage!!! Skönt..


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards