Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Linda - 28 juli 2011 19:59

Puh va trött jag är.

Ont i benen och har redan fått sammandragningar  

Men har orkat med en liten promenad nu ikväll efter maten.

Men de va en kort en..


Har jobbat sista dagen på 2 år idag. Både kul och tråkigt. Tråkigt för man träffar ju lite andra människor när man jobbar och de lär jag ju inte göra nu direkt. Och ha lite andra sysselsättningar.

Men kul då jag får vara hemma med mina älsklingar   Inte ha några tider att passa mer än BVC, MVC och ultraljud.

Men Jonas börjar ju jobba igen 29/8.

Men de får la gå. Sen är han ju hemma snart igen då bebisarna kommer  


Har vart på kalas för Josefin idag som fyllde år igår. Så hon fick pengar och blommor av oss. Hon va riktigt pigg idag fast framåt kvällen fick hon lite ont. Men hade klarat sig jätte bra utan smärtstillande hela dagen så de är bra  


Ska nog träffa Linnea imorn men får se hur jag mår imorn.. Har jag sammandragningar så orkar jag nog inte. Men de är morgondagens problem  


Firade med lite thaimat nu ikväll, de va riktigt gott.

Har inte ätit på länge.


Måste köpa lite mer kläder oxå.. Linnena pker typ upp på magen och hur lär dom inte sitta sen då?


Längtar sjukt mycke till tisdag.


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards