Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Linda - 4 juli 2011 16:56

Go kväll..

Då är jag tillbaka och skriver lite 


Igår va ingen bra dag.. Sur och enveten och ont i huvudet så kände att jag orkar inte blogga. Och dagen innan va jag så trött så jag somna typ direkt jag kom hem!


Har ju börjat jobba lite och kan säga att de är pest och pina!!!!

Inte för att de är jobbigt på jobbet utan för jag får så ont i fötter,ben ryggen... Ja hela kroppen!

Och man kan inte direkt va saktfärdig på jobbet. Eller ja man ska la inte rusa runt men vill ju inte va sjukt slö heller utan vill ju hinna med mina arbetskamrater!

Men men de är ju bara 4 veckor kvar sen får jag gå hemma igen  


Igår gjorde vi inte så mycke. Va och gav Sally mat(svärföräldrarnas katt) och sen va vi i stan och handla på Coop. Skulle gjort en pasta m. bacon och kyckling i igår men då mitt humör va som den suraste citronen som går att hitta orkade jag inte bry mig om mat.. Så framåt kvällen blev de kokt korv som Jonas fixa  

Självklart fick Felicia mat och skötte henne så när jag greja med henne så höll jag ju humöret uppe  

Försökte även mot Jonas.


Sen kikad vi tv och Jonas gjorde kladdkaka. Den va god.

Så idag hade jag lite huvudvärk närjag vakna så Jonas va snäll och gick upp med Felicia. Men sen gick jag upp vid 11 då hon la sig igen.

Så duscha vi och åt frukost.

Sen vakna mitt lilla liv och hon fick lite mellanmål. Köpte sempers mellanmål som va banan,havre och yoghurt. Hon älskade den  

Sen åkte vi in till stan(Skara) och Jonas klippte sig och sen åkte vi till Sko Kanonen och Felicia fick sina första skor.. Så söta.. hon har 19 i stl. Så nu ska de testas att gå i dom. Tänkte ta bild på dom och lägga upp nån dag.


Jonas håller på och städar ur kylskåpet. Vi hade inte stängt de ordentligt så de hade runnit vatten så han städa ur hela.

Och nu står maten i ugnen och är snart klar. Blev pastan och de idag.. De är super gott.


Blev nog lite långt inlägg men får se om ni orkar med att läsa  

Nu är de jobb som gäller i 4 dagar från imorn så får se om de blir nåt bloggande då.

Ha de gött.


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards