Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under september 2011

Av Linda - 1 september 2011 09:01

Jag får nog säga att jag blir gladare för varje gång man skriver en ny månad  

Ja jag vet jag tjatar om mitt vinter, kyla och allt va de nu är..

Men ni får tänka på att ju fortare vintern kommer ju fortare är sommaren här igen  


Linnea och Niclas fick tag på en lgh igår.. Och de är bra för då kan jag hälsa på sen när mina bebisar kommit.. Inte kul att ta sig upp för alla dessa trappor med 3 barn.

Och självklart kul för dom att dom slipper gå i dessa trappor så är jätte kul för deras skulle  

Ska dit i eftermiddag/kväll och fika lite födelsedagsfika..

Niclas dotter Iza fyllde ju år i tisdags  

Men innan ska vi till banken och prata med dom lite.


Idag blir de att vara hemma tills vi ska dit. Ska få in disken i maskinen. Då jag har lite jobbigt att böja mig så tar de en stund att få in de.


Felicia sitter på golvet och leker. Hon har tagit sig fram till sin leklåda helt själv. Fattar inte riktigt hur hon gör men hon snurrar runt på rumpan och så vips är hon där..


Nä ska fixa disken sen äta lite..


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards