Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Linda - 14 september 2011 18:34

Kom hem från MVCbesöket för en stund sen..

Men får säga att jag har enbra dag idag  


Mitt BLT hade sjunkt till 125/75.. Och SF-måttet va på 33 redan och hjärt ljuden på b1 va 140 och b2 va 150..

Fick även se avvikelse siffrorna.. Och b1 hade +5,1% och b2 hade +0,4%..

Så de är bra.. Men jag skulle vara inställd på att dom kommer gå över till - senare..

Men de är ingen fara så länge dom är någorlunda jämna i stl..


Ska snart äta lite..

Så får la se om jag ska göra nåt i köket..


Jonas & Felicia  

   v 25+3..   

Av Linda - 14 september 2011 07:43

Morn..Får säga att jag sovit som en ängel =)Förutom att jag drömt att de är en som sprang runt och mörda folk i Skara. Så idag känner jag nog utvilad.Jonas och Felicia ska åka till Skövde om en stund. Får se om jag åker med, ska till MVG i eftermiddag så funderar på att vara hemma och bila mig. Är ju de jag är sjukskriven för så..Annars händer inte mycke idag. Jonas ska fixa bromsbeläggen ikväll med Roger men de får bli efter hon somnat.Imorn ska vi bara vara hemma och mysa. Inge gå utanför dörren mer än att hämta posten!!Fredag ska Jonas på möte och jag ska till Skövde med mamma och Jossan. Ska in och göra en ctg-kurva på Antenatalen.Felicia sitter på golvet och pratar och pratar och pratar. Man blir lite avis när dom mamma bloggar jag läser skriver om sina små att dom står, börjar hplös dig i saker och dra sig uppåt som är yngre än Felicia.. Men jag för försöka tänka att hon är ju egentligen 9 månader ist för 11. Men de är inte så lätt när jag vet att hon är 11 månader..Men men de kommer de oxå. Hon har nyss lärt sig sätta sig upp och de är jag stolt över. Min lilla fis <3Ska se om hon vill busa med mig i soffan nu. Där är de enda stället hon kan ställa sig upp själv. Och som jag klarar av att busa och kramas med henne..Jonas & Felicia <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards