Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Linda - 17 september 2011 18:37

Go kväll..


Igår fanns de ingen tid till att blogga..

Så skriver lite idag..


Igår så va vi i Skövde och göra en CTG-kurva. Men de behövdes inte så vi gjorde ett UL ist. Och inte mej emot att se mina små änglar.

Allt så jätte bra ut och dom hade växt 100g på 1 vecka.. Jag har väldigt stora bebisar för att vara 2 st. Så den ena väger 954g och den andra 932g.. 

 Så allt såg jätte bra ut och de kändes bra.. Den enda tråkiga är att jag inte behöver åka på UL på onsdag. Men de får gå  

Är hur mysigt som helst att de dom. Och jag vill bara att dom ska komma nu.

Vi är i v 25+6 idag så är ett tag kvar.. Men går in i v27 imorn så de går fort..


Linnea ska ju snart ha sin bebis. Så fort min telefon låter och jag ser de är från henne så hoppas jag bebisen kommit. Men inte än iaf...

Väntar tålmodigt.. Hon har 17 dagar kvar tror jag..


Igår efter Skövde åkte jag med pappa och Jossan hem för Jonas va på möte så behövde hjälp med Flisa så vi åkte dit och min farbror och kusin skulle komma så vi vänta på dom sen fick vi mat. Sen va de hem och lägga Flisa för vi va hemma runt halv 8 typ.

Så myste vi i soffan tills vi skulle sova.


Idag har vi bara sovit typ.

Jag gick upp runt 10 när Jonas kom efter att ha kört pappa och dom till golf banan. Sen la vi oss på soffan efter lite frukost och Flisa somna och jag och Jonas somna på soffan och vakna vid halv 3!!!!

Så denna dagen har vi inte gjort nåt nyttigt.

Kikade på när Philip spelade match förut.

Dom vann med 5-3 så de va ju bra.


Nu ska vi försöka komma på nåt att äta.


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards