Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Linda - 15 september 2011 23:17

Snart är de helg.. Fast här är de samma sak varje dag. Eller ja de känns som helg hela tiden eftersom Jonas är hemma med mig.

Ska strax lägga mig. Eller oss..

Ska upp tidigt imorn då jag ska till Skövde och göra en CTG-kurva. Hoppas på UL oxå men får se vad dom säger.

Så jag slipper åka till både Lidköping och Skövde och Vara så ska vi försöka få ihop mötena. Så antingen blir de Skövde eller Lidköping. Vara måste jag ju till eftersom de är MVC där.


Idag kom Linnea och Niclas hit och hälsa på  

Efter de så hade jag sjukt ont. Eller de kom efter vi ätit.. Kunde inte sitta eller ligga. Ändrade ställning hela tiden!!!

Gnällde.. Men efter lite ryggmassage så gick de bra..

Men nu börjar de gör ont i magen igen och ryggen. Men ska snart lägga mig som samt så kanske de går över.


Håller på med lite wordfeud just nu.. Men får la sluta snart. Men de är bra med de spelet att man kan ju spela flera timmar så gör inget att man sover och slänger in ett ord typ efter 10 timmar..


Jaja skriver imorn hur de gick på Antenatalen!!


Jonas & Felicia    

Av Linda - 15 september 2011 11:01

Idag blir våran lilla fis 11 månader  


Har hänt mycke på 11månader.. Hon gör framsteg hela tiden och de är ju så de ska vara  

  1. Hon har lärt sig sätta sig upp själv.
  2. Säger nästan mamma (blir mer ma ma)
  3. Frågar man vart nån är tittar hon på dom och pekar.
  4. Vet vart lampa och blomma är.
  5. Igår börja hon intressera sig lite för att hålla i oss och gå några steg.

Finns säkert mer saker men kommer inte på mer nu.

Jo i soffan drar hon sig upp och ställer sig.. Antigen på mig eller soffkudden.

Så de är mys.


Jonas är hos sin pappa och ska byta bromsbelägg som va helt slut. Hoppas de går fort. Flisa och jag är själva hemma och hon har nog somnat nu. Så hoppas hon sover tills han kommer hem. Eftersom jag egentligen inte ska göra nåt med henne  

Igår när vi skulle lägga oss så vakna hon och ser hon oss blir hon hysterisk..

Och hysterisk vart hon. Så va bara att gå upp. Trodde ett tag de va magen som va jobbig men fyllde handfatet med vatten(hon älskar vatten) så satt hon och lekte där en stund och vart jätte glad så magen va de ju inte. Och fy bubblan va arg jag vart när mamma tog bort mig  

Helt hysterisk igen. Men la henne så fick hon skrika en bra stund sen somna hon. Så tills lut kunde vi gå och lägga oss.




Jaja nu har jag la babblat färdigt för en stund.


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards