Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Linda - 20 september 2011 21:18

Får skylla på att jag är lite snurrig idag.. De är ju inte onsdag idag!!!

De är ju tisdag. Men de har känts som onsdag idag.


Dagen har vart bra. Lite ont i revbenen nu på kvällen men de har gått över.

Har ju vart på tvillingträff idag. Och de va kul. Man fick veta saker, bra saker som man inte tänkt på.

Att man tex inte helst ska ha dom i samma klass eller samma avd på dagis. Men på dagis kommer jag nog ha dom i samma men får se hur vi gör med skolan.

De är ju ett tag kvar. Men sen gav dom tips om att man ska köpa 1 vagn med en sits i.. För de är jätte viktigt att man tar med sig ett av barnen ut.. Typ till affären eller lekparken m.m

Så dom blir en egen individ.. Och att då är de j lite bökit att ha tvillingvagn..

Så vi ska köpa oss en sulky lite senare tänkte vi  


Kul att lyssna på vad alla hade att berätta.

Men de va sjukt varmt i rummet så jag va jätte röd hela tiden. Men verkade som de bara va jag som tyckte de va varmt. Men får såna värme svallningar.. (heter de så?) blir sjukt varm iaf.


Hua va trött jag blev. Får la kolla lite tv och sova sen..


Natti!


Jonas & Felicia    

Av Linda - 20 september 2011 11:03

God morgon!


Igår orkade jag inte blogga. Fanns inte så mycke att skriva om heller.

Låg mest hela dagen. Sov till och från. SJukt att man blir så trött.


Idag är jag piggare. Sov till typ 10.. Eller ja jag har ju vart vaken till och från men de brukar jag vara.


Jonas är och ska hälsa på en kompis med Flisa men han svarar inte så killen ligger nog och sover  

Spelade in ett program häromdagen om sexlingar. SJukt hur dom orkar..

Vilket jobb dom gör....


Idag ska vi på tvillingträff. Ska bli kul så Flisa ska vara hos mormor och morfar så länge.


Nu orkar jag inte skriva mer..


Jonas & Felicia    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards