Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg under september 2011

Av Linda - 11 september 2011 14:13

Fläkten i datorn har börjat fungera lite igen  

Så nu blir den inte så varm lämngre.


Och bilen har vi fått tillbaka..

Hade inne den på Meca i tisdags men dom kunde inte hitta nåt fel så dom hade kvar den till onsdagen. Hitta inget så vi fick tid på Ford i Skara ist i fredags.. Där tog de 40 minuter!!!!! att hitta felet.

Så va dom på Meca gjorde vetti sjutton!

Men iaf så är de en givare(tror jag) som va trasig och dom har ju inte reservdelar till den så då måste hela fläkten bytas. Och ville vi ha en helt ny kostar de 5000 med arbete.. Men vill vi inte de utan vill ha en begangnad skulle vi hitta en själva.

Och just nu så finns de nog ingen möjlighet till den.

Fick veta i fredags förmiddag att Jonas blivit varslad  

Hur kul är de när man har ett litet barn och 2 på väg?

Köpt lägenhet och ny bil.

På ett sätt kom de lägligt eftersom Jonas ändå kommer få vara hemma med mig. Men ändå, man vill ju att han ska ha nåt att gå tillbaka till.

Kan ju hoppas de hunnit ändra sig på hans jobb innan han kommer tillbaka*suckar djupt*


Och mina trevliga sammandragnignar har knappt gett med sig.

Igår va de inte så farligt men idag så gör de ondare.

Har vart hos Jonas föräldrar en sväng och hälsat på och de gjorde massa ont. Men Flisa vart så trött och vägrade sova där så vi fick åka hem.

Nu sover hon så gott så.

Ryggen gör ondare och ja typ allt..


Men Hoppas på de lugnar sig lite..


Nu ska jag vila mig..


Jonas & Felicia    

Av Linda - 9 september 2011 17:40

Hello shit day!!!!!!Kommer inte bli så mycke bloggande för ska vila mig för de mesta..Inatt eller ja runt tolv- halv ett så vakna jag och hade sjukt ont imagen.. Trodde jag behövde göra nr 2 men icke. De försvann och kom tillbaka och höll på så. Vid 2 orkade jag inte mer så väckte Jonas och sa att jag måste ringa in och in fick vi åka ifall de va värkar. Och Jonas snälla mamma kom hit vid 3 och la sig på soffan..Kom in och tog blt och puls. Pulsen låg på 120 så den va hög..Sen fick vi göra ul och allt såg bra ut. Gjorde vattenavgångs test och vattnet hade inte gått på nån av dom =d fick åka hem igen och ska tillbaka på fredag..Va starka sammandragningar så nu blir de nog sjukskrivning tiden ut.Jonas & Felicia <3

Av Linda - 8 september 2011 14:31

Dagen har varit seg. Kl är bara halv 3 =(Har sovit lite och ätit, och legat på soffan..Tråkig dag helt enkelt. Kommer vara lite segt med inlägg då datorn är knäpp..Får la bli till att köpa en ny..Får visst ta Felicia nu..Tråkigt och kort inlägg idag.Jonas & Felicia <3

Av Linda - 7 september 2011 08:43

God förmiddag.

Nu är vi uppe igen. Mår bättre idag.

Har spytt en del och Flisa har haft feber och snuva. Och datorn är kass så orkar bara starta den ibland  

Fläkten har lagt av i datorn så den blir sjukt varm direkt, och de är inte kul att skriva från mobilen.

Men får la se kanske köper en ny.. Men den är bara 2 år så ska inte behövas.

Har dammsöet den och allt sånt men de hjälper inte.


Känner redan att den börjar bli varm.

Och då har jag haft igång den i högst 5 min.


Som sagt så har ju Felicia feber. Imorses hade hon 37,9 så den går neråt  

Igår hade hon 39,6 så de tyckte vi inte om.


Bilen är inne på felsökning oxå. Så får se när den kommer tillbaka.


Igår ringde dom från MVC och frågade om vi ville vara med i en tvillinggrupp och få tips och så hur man kan göra i vardagen av andra tvillingfamiljer. Och klart vi de.

Och som hon sa så kan man läsa sig till de mesta men de praktiska får man mest hjälp via att höra från andra familjer.


De ska komma några och besiktiga fönstrena så sitter och väntar på dom.

Nu börjar datorn bli seg..


Jonas & Felicia    

Av Linda - 5 september 2011 11:44

Ny vecka.. Tråkigt regn väder =( men de är kallt och skönt.Idag mår jag inge bra. De börja bra men sen började jag svettas och sen spydde jag.. Så ligger nog i magsjuka =( kommer från alla håll.. Så fick ringa hem Jonas.Felica skiter som bara den.. Så jag ligger nerbäddad i soffan och Felicia sover just nu.Hon är pigg och som vanlig bara att hon skiter..Nu börjar htg =)Jonas & Felicia <3

Av Linda - 4 september 2011 20:07

Tråkiga söndag idag =(Betyder att Jonas ska jobba imorn.. Men men de behövs ju de oxå. Och veckorna går ju fort så han är snart ledig igen =)Hade ju kalas igår.. Fick de mesta jag önska mig.. Helgonet av Carin Gerdhardsen av mamma och lite vispar då mina gått sönder och bara hade en, blomma och pengar av svärföräldrarna, böcker av Mons Kallentoft av Jessica, min goda GoShe parfym av Jossan och Tommy, fint fat med ljus och ljusstakar av Linda.. Så de va fina saker alltihop =)Linnea och Niclas skulle kommit hit idag på lite fika men Linnea mådde inte bra och förstår henne att hon hellre vill vara hemma då.Så vi tar de en annan dag ist..Felicia vill inte sova idag =( men hoppas hon somnar nu när hon fått lite mer välling. Än så länge är de tyst från sovrummet.. Kan ju hoppas hon sover länge imorn nu då ;)Jonas & Felicia <3

Av Linda - 3 september 2011 13:32

Då va de lördag. Ska ha kalas idag men humöret är inte på topp. Men tror de är för jag är tidsoptimist... Tror att tiden ska räcka till allt!!!!!Men nu är vi strax klara. Har bara grönsaker kvar att skära upp och ställa in i maskin och duscha!Och de ska jag hinna innan 15.00Jonas har precis dammsugit klart så får väl resa mig ur soffan ;)kommer inte in på bloggen via data =( igår kunde jag iaf logga in men idag händer inget. Och om vi stänger locket på den och den får står typ nån timme så är den avstängd nästa gång man ska ha den..Blir så trött på den.. Får väl se om de blir en ny eller om vi får ordning på den. Kanske bara behövs en systemåterställare?Så ni får stå ut med lite stav fel och konstiga ord då iphone ändrar sig själv ibland ;)Jonas & Felicia <3

Av Linda - 2 september 2011 15:03

Ja då försöker jag gör tredje gången att skriva.Så gott jag går in via datorn blir den konstig och nätet slutar funka och de går inte skriva =(Så testar från mobilen nu*suck*Har nyss kommit hem, eller ja för 1 timme sen. Har vart hos Linda och hälsat på. Lille William är sjuk så han sov hela tiden typ.. Stackarn.Floda ligger och sover nu. Min lilla busunge.. Hon hat börjat bli väldigt kramig och de tycker vi om ;)Imorn ska jag ha kalas. Så ska in när Jonas kommit hem och handla. Eftersom han har bilen nu kommer jag ingenstans..Jonas & Felicia <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards