Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Tvillingar!!!!!!!!!!!

Av Linda - 20 juli 2011 09:02

God morgon!


Ja ni flesta som läst min blogg vet att jag är gravid igen och att Felicia inte alls är gamla.

Men igår va vi på ul och kikade in lilla bebisen vi har i magen!

And guess what?

De va 2 huvuden!!!!!

När hon började så såg man 2 runda saker. Men försökte intala mig att är 1 huvud och 1 rumpa.. Men tankarna flög iväg till 2 huvuden. Jonas sa likadant.. Trodde de va rumpan men mindes från Felicias ul att rumpan inte ser ut så..

Så börja hon prata så säger hon "ja där har ni huvudet.. och där har ni de andra huvudet"

Jag bara tittade på henne och frågade "de är så va?"

Jonas satt bara där och vi frågade om han förstod vad som hände och de gjorde han sa han..

Jag sa att jag misstänkt de lite.. Kännt de på mig. Då jag vart både chockad och inte chockad. VIlle väl inte direkt inse att de va mer än 1 bebis.

Chocken kom nog mer sen när man va på väg därifrån.

Bebis 2 är en kille iaf.. De såg vi jätte tydligt. Men bebis 1 ville inte riktigt avslöja vad h*n va för nåt men troligtvis en kille. Ska in om 2 veckor igen och kika.

Så är därför jag mått sämre trodde hon denna gången. Och är tröttare m.m

Så nu överväger jag snitt iaf  

Men får se.. Ska prata med dom och se vad som sägs..

Min första tanke va "jag MÅSTE ringa mamma!!NU...." Men hon trodde mig självklart inte.

Men till slut så tror jag hon förstod.. Samma med Jessica när jag ringde.

De dumma är att man börjar tänka på allt på en gång.. Måste köpa 2 av säng, 2 köksstolar m.m


Nu är jag rädd att Felicia ska känna sig utanför.. Och känna att vi nte har tid. Men ska försöka att få ihop detta när de är dax.. Så 26 dec fick vi bf.. Hade gärna tagit de nån annan gång men va ska man göra? Så länge dom är friska och krya så får dom komma när dom vill...


Nu ska jag sluta tjata.. Ska försöka få en bra magbild och slänga upp  


Jonas & Felicia     

 
 
Janika

Janika

20 juli 2011 11:53

Åh vad spännande med tvillingar :) Grattis!

http://mumintrollska.spotlife.se

 
Weronica

Weronica

31 juli 2011 02:29

Hej.
Hittade hit tack vara fl.
Ville bara säga att jag med har tvillingar (som nu är 3½) och en äldre dotter som heter Felizia.
Min tjej är visserligen 2 år + några veckor äldre än sina syskon som är födda den 25 december men jag tror att ni kommer klara av att ha 3 barn galant. På något sätt lyckas man alltid klara av allt.
Om jag får ge ett tips till er så är det: glöm inte bort varandra och den kärlek ni har. Det är så lätt när livet plötsligt består av tonvis med blöjor och dålig sömn.
Lycka till och framförallt GRATTIS!

http://nattmamma.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 15 september 2014 16:37

Go eftermiddag! Gör ni för kul? Själv skulle vi kolla på Emil i Lönneberga. Men guess what? Jo jag sitter här själv medans barnen sprang ut!! Som vanligt ^^ Idag har vi vart en sväng i Nossebro sen bort till huset och mäta lite väggar mm. Fick ...

Av Linda - 11 september 2014 10:59

Go förmiddag! Nu är de snart 1 månad sen jag skrev.. Har väl inget svar på varför för tänker varje dag att jag ska blogga men blir aldrig av! Just nu är de kaos här hemma.. Vi brukar ha saker lite överallt men nu åker vi på och packar då vi sna...

Av Linda - 15 augusti 2014 21:57

Go kväll. Så va de helg igen. Fast har inte så stor betydelse här för vi har helg mest hela tiden. Ligger på soffan och kollar Harry Potter och den vises sten. Flisa springer upp och ner om än de en än de andra. Och killarna sover.. Jonas kom ...

Av Linda - 9 augusti 2014 22:01

Go kväll. Nu är segot här igen! Va ett tag sen jag skrev. Fia växer på ...

Av Linda - 14 juli 2014 23:08

Go kväll. Redan ny vecka. De bara springer fram.. I helgen så har vi vart på dom i Nora för min kusin Malins dotter Molly.. Så i lördags åkte jag, Jonas, pojkarna och Fia upp till stugan för att dagen inte skulle bli så lång. Där va även min f...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards