Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Linda - 20 juli 2012 23:08

Ja de går bara inte somna :-( igår va de inga bekymmer men idag går de bara inte!!! Kanske för jag vet jag ska upp snart?
vi ska till Ullared imorn.. Men ska inte köpa något direkt. Mest en lite utflykt och se om vi hittar något till barnen. Måste säga att dom har väldigt tråkiga bebis kläder :-( killarna drar 68 och Flisa 74-80. Ja hon är 13 månader äldre men de skiljer 2 kg och typ 15 cm på dom.
har börjat ändra mig om att dom INTE ska ha likadana kläder. När dom låg i magen och ett tag efter dom va födda va jag emot att dom skulle ha likadant. Men nu VILL jag att dom ska de.. På nåt sätt hör de till :-) så från och med nu blir de likadant :-)
Får försöka sova nu.. Natti!!!
Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Av Linda - 20 juli 2012 12:18

Äntligen fredag.. Älskar fredagar. Speciellt dom fredagar Jonas jobbar. Så vet jag att jag inte behöver vara själv om dagarna.
idag har Jessica + familj varit här en snabbis och lämnat filmer som jag ska låna medans dom är i Bro i några dagar hos farmor. Vill oxå åka iväg.. Men då kommer inte Jonas till jobbet :-(
Sen kom pappa och lämna blöjorna han köpt i Norge till barnen.. Sen har jag plockat, dammsugit och lagat klart dagens middag.. Och kl är bara 12:15.. Denna dag kommer gå segt. Tänkte gå en sväng sen.. Men får se när de blir..

nu ska jag kika om Freddy vaknat.. Låter så från rummet :-)
Ha en skön fredag :-)
Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Dagens middag.. Pasta/kyckling och bacon gratäng.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards