Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Linda - 17 juli 2012 21:31

Tisdag idag då.. Helllla dagen =)

Idag har Linda, William och Isabelle vart här.. Drack kaffe och prata lite. Sen gick vi ut på baksidan så barnen fick leka av sig lite..


Får snart hem lite kläder jag beställt oxå..

Men tyvärr kommer dom svarta One Piece(står overall på ellos) först 25 oktober =(

    (klicka)

Och den lila tunikan har jag köpt till Flisa. Och en tröja till mig =)


Sen har vi lagat ltie mat.. eller ja jag har gjort de. Snitzel och pommes. Sen bada vi barnen och jag tog ricin olja i håret. Håret är blött än så länge så vet inte om de har gjort så mycke verkan.. Men inte säkert de hjälper på alla. Men de vet man ju inte förens man provat..


Imorn är de onsdag och då händer ingenting.. Är de fint väder ska jag ta den sista tvätten.. Så är tvättkorgen tom sen =D Me like........


Så ha en skön kväll..


Jonas, Flisa,Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards