Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Linda - 19 juli 2012 21:30

I början tyckte jag inte alls om denna låt.. Men den blir bara bättre och bättre.

Finns så mycke bra musik.. Är inte direkt ett fan av Rihanna men denna och hennes andra Where have U been är bra =)

Av Linda - 19 juli 2012 13:24

Fy va trött jag är.. Skulle kunna somna nu direkt.. Meeeen kan ju inte detta då barnen är här oxå ;-) jag blundade lite när killarna sov och Flisa kolla på Alvin och gänget. Men höll mig vaken så jag hörde om killarna vakna eller Flisa gjorde nåt hon inte fick :-)
Igår va vi som sagt i Lidköping och tittade.. Så vart en ny Micro för presentkortet Jonas fick. Våran funkar så men ibland blir de inte varmt och luckan går inte upp ibland.. Så när Jonas kommer hem ska vi få upp den. Vi ska ha den över kylskåpet så jag får lite mera bänk :-)

Blir kyckling och ris till middag idag. Men vi måste handla oxå.. Mjölken är nästan slut och smöret och så..
så när Jonas lägger barnen ska jag nog åka in och handla.... Själv!!!

I måndags när jag börja blogga skulle jag skriva om Josefin.. Men de kom annat emellan så hann inte med de.. Men den 16/7-11 så gick mitt hjärta i tusen bitar.. De stannade för några sekunder och jag har nog aldrig gråtit så mycke inför Jonas, linnea, therse, mamma och Jessica.. Hade jobbat hela dagen och visste att Josefin va dålig.. Att hon åkt till akuten för hon inte fått behålla maten i flera dagar.. Men som mamma sa att så länge man inte hör något är de inget. Så åkte jag till Linnea runt 18 tiden och åt tacos.. Linnea fråga om jag inte va nervös eftersom hon låg inne men sa som min mamma sa.. 2 swkunder senare ringer mamma.. Hör direkt att något hänt.. Hon får inte fram orden.. Jag skriker och säger säg vad som hänt.. Flera ggr. hann tänka att hon hade dött. Men så får hon fram orden att Josefin har en propp.. I hjärnan.. Då grät jag redan för fullt. Linnea och Therese stog och krama mig medans jag prata med mamma och sen ringde min syster Jessica.. Ringde Jonas och sa att jag kommer hem och att han fick åka med Therese och Linnea tillbaka och hämta bilen. Ringde till jobbet och bröt ihop och sa att jag inte kunde komma dagen efter.. Vi visste inget. Bara att Josefin va på väg i ambulans till Göteborg.. Visste inte om hon va vaken eller hur hon va.. Jag har vart med om mycke men detta va de värsta.. Som stora syster ska man ju skydda sina små syskon (även stora ;-);-) ) men hur skyddar man någon som blir sjuk? De kan man inte.. På måndagen åkte vi och hälsa på.. Hon bara låg där. Va vaken till och från. Efter ett tag fick hon komma upp och vi gick en sväng. Jag kamma hennes långa hår.. Sen åkte vi hem.. Dagen efter va jag på UL och fick veta att jag vänta tvillingar.. De va så kul att få ringa och säga de till Josefin. Henne ville jag ringa först av alla men hon va på någon röntgen så gick inte prata med henne då.. Va kul att kunna berätta en rolig nyhet i allt jobbigt. Men hon repa sig snabbt, fick komma hem och behövde hjälp med de mesta.. Och tur är att hon hade sån vilja och styrka att vilja bli frisk.. Ist för att tycka synd om sig själv så va hon ute på promenader, försökte saker själv m.m Och idag är hon som vabliga gamla josse :-) fast lite äldre..
men de va va jobbigt att se sin syster ha så ont, knappt kunna gå och må dåligt.. Men jag tackar gud(fast jag inte tror på han) att dom hittade proppen i tid och hon kom levandes ur detta <3
Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards