Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Linda - 2 juli 2012 10:12

God förmiddag..

Får nog säga att de rätt gött att komma upp tidigt.

Innan vi tog bort sidan på Flisas säng så sov vi till halv 10-10..

Men nu kom hon strax innan 6 imorses men somna om till typ halv 8 =)

Så nu sitter vi här och har ätit "frukost" (Välling).. Och jag har hunnit plocka lite OCH jag har hunnit baka kladdmuffins.

Och är själv med 3 barn.. Får faktiskt klappa mig själv på axeln idag tycker jag ;)


Igår hade vi kalas för Jonas som sagt.. Så är lite disk från de som ska in i maskinen.. Jonas vill inte köra maskinerna på natten så blir nu men resten fick inte plats så får köra den en gång till.

Har börjat tvätta inför helgens resa.. Så vi har lite kläder.. Är ju tänkt freda-söndag men får se hur länge man blir kvar..


Emma ska fira sin födelsedag på Måndax-klubben den 16/7 och fråga om jag ville mä.. Oohh va glad jag vart. Så hoppas på att jag kan detta. Har inte vart ute på ca 2 år. Om de inte är mer =S..

Men ska kolla skjuts och så.

Nä nu va både tvätt och diskmaskin klar. Så ska ta detta nu innan mitt besök kommer =)


Ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Följ gärna på Instagram..

LsomiLinda

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards