Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Linda - 10 juli 2012 23:07

Ja nu va de kvällen då.. Eller mer natten. Kl är 23,01. Så blir sängen snart för oss. Eller för mig iaf :-)
är så skönt med app till bloggplatsen nu.. Så man slipper skriva så allt sitter ihop. Vilket jag hoppas de inte gör nu :-)
Försökte ladda upp film men hittar inte vart dom hamnar. Så om någon vet får ni gärna hjälpa mig :-)

Är sugen på lite nya middagsrecept om ni har att dela med er :-) vill ha allt från kyckling, kött, köttfärs till fisk..
har ni bloggar med bra recept får ni gärna lämna dom oxå ;-)
nä får nog bli borsta bissingarna och sen nana sängen.. Natti på er..

Av Linda - 10 juli 2012 19:02

Fick se att bloggplatsen har fått en app nu så måste ju testa detta :-)

Av Linda - 10 juli 2012 17:34

Ja de har jag köpt idag =)

Dom flesta säger att de hjälper och håret blir jätte bra..

Även bloggar jag kikat in har skrivit att de är jätte bra..

  (Klicka)

Så får se vilken dag den kommer på posten.

Tänkte iaf ta kort på hur håret ser ut innan jag går in och duschar och sen efter.

De kommer växa 4-5cm i månaden och blir sol silke. Men får se om detta stämmer..

Behöver klippa mig iaf. Så får se när man hinner de. Kanske skulle boka en tid nu när Jonas har semester men vet inte hur Malin´s hårsalong har öppet denna vecka?

Får kika på detta.

Har blivit nöjd dom gånger jag vart där så nu vet jag inte om jag vill att någon annan klipper mig ^^

Fast jag inte är så super viktig med mitt hår men att klippa mig är de värsta jag vet!!!

Ska nog slänga in lite blonda slingor oxå.. Men får se om jag gör dom här hemma eller hos Malin.


Nu har Jonas vart på tippen och jag har rensat lite i rummet där uppe.  Men en del kvar så som dagt idag blir de inget eget rum.

Under tiden somna Flisa i soffan och sov tills vi hade ätit färdig så hon har nyss ätit lite mat och sitter och kikar på Alvin och Gänget 2..

Så hon lär inte somna tidigt idag ;) Men de gör inget. Jag och hon kan kika på Allsång ihop.


Nu ska jag hålla Flisa sällskap framför TV innan disken ska tas =)


Ha de gött..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Av Linda - 10 juli 2012 09:27

Redan 10 jili idag!! Kändes som juli börja nyss..

Men de är de jag säger. Snart är de julafton igen ^^

Nu är vi som sagt hemma igen då.. Idag ska vi städa och röja i rummet där uppe. Så killarna får eget rum.

Inte för jag tror dom kommer få rummer idag för de ska saker till tippen och så oxå.

Men vi måste börja iaf =)


Igår åkte vi in och handla mat då de eka i kylen här.. Sen åkte vi ner till Blombacka och hälsa på och lämna tillbaka kylbagen och kubbet..

Sen va de bara hem och slänga barnen i sängen.


Sen kika vi lite på tv och bara va! Orkade inte så mycke igår..

Nu tvättar jag lite så ska strax ringa min farmor då de inte gick att prata igår för mottagningen försvann hela tiden =( Nåt fel på Halebop..

Sen blir de frukost..

Kommer en bild som togs i lördags morses i stugan. Typ halv 7 på morgonen. Flisa ville inte sova mer när kl va 6 men vi hade inga planer på att gå upp. Så efter lite mys i pappas famn somna hon om =)


 

Jonas, Flisa, Felix & Freddy   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards