Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Linda - 17 november 2012 22:03

Får ju inte glömma att de är prematur dagen idag.

Då jag är stolt mamma till 3 prematurer så tänder jag ett ljus idag för alla köämpande prematurer.. Och alla små prematurer som lämnat oss.


Nu är ju mina födda i v34 och inte varit yttepytte små men ändå. Man hamna i något som man inte hade en aning om. Där låg ett litet barn som va vårat, som inte skulle kommit än. Men där va hon. Lilla Flisa..

Och att vi sen skulle få 2 st prematurer till.. De va ju bara konstigt men så vart de. Men då visste vi va de handla om. Men vi visste inte hur dom skulle må eller något när dom titta ut v34.

Allt gick bra, ingen kuvös eller sol för killarna men Flisa sola 1 dygn.. Men sond fick dom alla 3.


Idag är Flisa 2 år,1 månad och 2 dagar.

Killarna är 1år och 1 dag idag.. 

 

Denna bär jag varje dag på min jacka.. För att hylla alla små kämpar och föräldrar.

Finns att köpa för en billig peng på pytteliten.se

Av Linda - 17 november 2012 21:03

Go kväll.. Nu är de lördagkväll. Dagen har gått fort men de är la för att jag jobbat idag. 8-12 och 16-20. Men eftermiddagspasset va lite jobbigt då de snurra rätt mycke i huvudet =( Men de gick bra ändå!!


Men nu är jag hemma och väntar på Jonas som ska komma hem =) Han är och kör sina föräldrar.

Sen ska vi mysa. 


Imorn har vi ljusparty(läs jag) Jonas flyr la hemmet ;) Men de ska bli kul.

Sitter och kikar på Så mycke bättre och har allmänt tråkigt faktiskt..


Flisa hade vart jättetrött nu ikväll. Halv 7 hade hon somnat i sin stol medans hon kika på TV. Så hon ville inte ha välling eller nåt. Så Jonas hade lagt henne.. Men sen har hon vart nere och fått vlling och ny blöja. Men hann lägga sig innan jag kom hem igen =( Så har träffat dom 4 timmar idag. Vilket inte är kul =(

Ville ju mysa lite med henne innan hon la sig.. Även killarna men visste att dom skulle sova när jag kom hem.

Men får kramas xtra imorn ;)

Min mysisar  


Får nog säga att Darins låt av Uggla är riktigt bra =)


Nu har jag la inte så mö mer att skriva..


Jonas, Flisa, Felix & Freddy    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards