Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Linda - 10 november 2012 13:45

Go middag...


Va hittar alla på idag? Själv sitter jag hos mamma och pappa och kikar på Bilar 2 med Flisa. Killarna sover i vagnen ute och pappa och Jonas grejar med bilen.

Jag och barnen har vart i affären och köpt lite godis.. Mest för att få killarna att somna. Men dom somna inte förens vi kom tillbaka.

Ska snart laga lite mat.. Jossans kyckling blir de =)


Igår åkte jag till Nea och va några timmar. Va skönt att va iväg utan barn och bara va =) Men åkte hem strax efter 20.. Sen hyrde jag och Jonas film på tv:n.. 21 jump street. Lätt bästa filmen jag sett på länge.. Rolig =) Sen att Channing Tatum va med gjorde ju inte saken bättre ;)



Jaja får la börja lite med maten.. Innan killarna vaknar =)



Ha en skön helg.


Jonas, Flisa, Felix & Freddy   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards