Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Linda - 5 november 2012 12:39

Hello..
Ny vecka idag.. Lämna Flisa på dagis idag och de gick lika fint som alltid =) hemma va killarna lite gnälliga så vi lekte en del sen fick de blir sängen en timme tidigare än dom brukar. Och sover än.. Så jag har sovit och ligger fortfarande på soffan och vilar mig.
Jobbade igår delad tur. De gick fint =) är rätt lugnt där så inte direkt man jobbar ihjäl sig.

I fredags så åkte vi till Skövde och skulle kika. Och hitta julklappar till alla syskonbarnen. I lördags så va vi mest hemma.. Jag, Flisa och Freddy åkte hem till Nea och Niclas en stund.. Sen hem och äta mat och ha lite mys =)

Ligger och kollar hem till gården så får la fortsätta med de och njuta av tystnaden =)

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards