Felicia & tvillingkillarna Felix & Freddy

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Linda - 16 november 2012 10:38

Go morgon. Eller mer för middag ;)
Vi har rätt nyss börjar våran dag. Och den har beståt av skratt och gråt. Inte lätt att heta Flisa ibland och inte få godis till frukost. Vilken dum mamma jag är. Men efter många om och men så sluta hon skrika och börja reta Felix ist. Men just nu är dom lugna iaf =)

Vid denna tiden förra året så va jag bara mamma till 1 flicka. Men hade för någon timme tillbaka fått veta att idag kommer vi bli 3 barnsföräldrar. Senast halv 2.. Men så kom de in ett akut fall så hag fick vänta till 16 innan de vart min tur. Så 16,27 och 16,28 tittade ni ut. Fick inte se er direkt för Felix andades inte när han kom ut. Men dom fick igång han rätt fort och Freddy gick dom upp med till Neo nästan direkt. Sen kom Jonas in med Felix. Och de va som att se Flisa igen... Men de va de ju inte. Så då börja vi diskutera namn. Pontus & Simon eller Felix & Freddy. Men dom va kopior av Flisa så kunde inte bli annat än Felix & Freddy =)
Våra små godingar. Och kan meddela att inte alltid vart lätt. Hade nästan behövt att Jonas va hemma nu ist. För dom är högt och lågt och överallt.. Samtidigt som de är roligt att se alla framsteg och allt nytt dom gör så vill jag inte att dom ska bli stora. Känns konstigt att vi snart inte har några bebisar kvar. Har ju haft bebisar i 2 år.. Ingen att mata eller ha bebis mys med.

Har kommit med och får testa nestle smoothi till barnen oxå =) och kan säga att dom älskar dom.. Så på söndag när Jennifer och Johanna kommer hit ska dom få testa detta =) om dom tycker om de..

Nä ska busa lite med mina killar och lilla Flisa innan de är vilodax för killarna.
Ha en skön dag.

Jonas, Flisa, Felix & Freddy <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Felicia!

Lilypie Premature Baby tickers

JONAS Fredrik

 

FELICIA Lovisa Helena

 

 

FELIX Jonas Roger

 

 

FREDDY Jonas Göran

 

 

Jag & Jonas

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

If


Ovido - Quiz & Flashcards